نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

تریلر محتوای فصلی The Last Jedi بازی Star Wars Battlefront 2

کمپانی الکترونیک آرتز یک تریلر جدید را  از محتوای فصلی The Last Jedi بازی Star Wars Battlefront منتشر کرد.

کمپانی الکترونیک آرتز این ماه اولین فصل از بروزرسانی‌های بازی Star Wars Battlefront 2 را آغاز کرد که محتوای مربوط به آخرین قسمت از مجموعه سینمایی جنگ ستارگان یعنی فیلم آخرین جدای (The Last Jedi) را به بازی اضافه می‌کند. بخش عمده‌ای از محتوای جدید بازی پیش از انتشار فیلم آخرین جدای در تاریخ بیست و دوم آذرماه (۱۳ دسامبر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد ولی پیش از آن و مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی را از محتوای The Last Jedi منتشر ساخته است.

می‌توان گفت که کاراکتر‌های کاپیتان فازما و فین برجسته‌ترین مواردی هستند که محتوای The Last Jedi برای بازی Star Wars Battlefront 2 به ارمغان می‌آورد. پیش از این هم در خصوص اضافه شدن این شخصیت‌ها از طریق یک بسته الحاقی رایگان به بازی اطلاع داشتیم ولی تریلر جدید مواردی را به نمایش در می‌آورد که پیش از این شاهد آنها نبودیم. علاوه بر این، استودیو دایس نقشه‌های Crait (برای حالت Galactic Assault) و D'Qar (برای حالت Starfighter Assault) و یک وسیله نقلیه کاملا جدید (با نام Tallie's A-Wing) را به بازی اضافه خواهد کرد که در تریلر انتهای مطلب می‌توان به تماشای آن نشست.

قابل توجه‌ترین محتوای «فصل آخرین جدای» مربوط به یک ماموریت تک‌نفره است که رستاخیز نام دارد. اطلاعات فراوانی در مورد این ماموریت در دسترس نیست اما گفته شده است که در این ماموریت شما کنترل ایدن ورسیو، شخصیت اصلی بازی را در اولین روزهای به قدرت رسیدن نظام جدید در دست خواهید گرفت.

Star Wars Battlefront 2

محتوای فصلی جدید بازی Star Wars Battlefront II از چهاردهم آذرماه (۵ دسامبر) کار خود را آغاز کرده است و به مدت یک ماه محتویات کاملا جدیدی را به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان در هفته اول می‌توانند از بین دو جناح مقاومت (Resistance) و فرست اُردِر (First Order) یکی را انتخاب کنند و بر اساس تکمیل چالش‌های مشخصی از هر دو تیم مربوطه به جمع‌آوری امتیازات برای خود بپردازند. در این هفته بازیکنان باید بتوانند با استفاده از از هر نوع از دسته‌های نظامی ویژه و تعیین شده در بازی پنجاه کیل به دست آورند. (پنجاه نفر را به قتل برسانند) همچنین با شرکت در این چالش‌ها می‌توان اعتبار اضافی نیز برای خود به دست آورد.

در نهایت بازیکنان در روزهای باقیمانده از ماه میلادی فرصت این را خواهند داشت که چالش‌های بیشتری را از جناح خود یا جناح مخالف تکمیل کنند. شایان ذکر است که این محتوای فصلی پس از عرضه یک ماهه در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۱۷ (۶ دی‌ماه ۹۶) به کار خود پایان خواهد داد.

بازی Star Wars Battlefront II به طور رسمی در ۱۴ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۳ آبان ۹۶) منتشر شده است و هم‌اکنون برای سه پلتفرم پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس است. شما می‌توانید تریلر مربوط به محتوای The Last Jedi بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص آن با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده