نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۲

تاریخ انتشار بازی Sinner: Sacrifice for Redemption به همراه تریلری مشخص شد

بازی مستقل Sinner: Sacrifice for Redemption که با سبکی مشابه بازی‌های سری دارک سولز ساخته می‌شود تریلری جدید دریافت کرد که تاریخ انتشار آن را مشخص می‌کند.

دو استودیوی Dark Star و Another Indie بازی جدید اکشن نقش‌آفرینی‌شان را که سبک و سیاقی مشابه بازی‌های سری Souls دارد معرفی کردند. این بازی Sinner: Sacrifice for Redemption نام دارد و قرار است در تاریخ بیست و پنجم آوریل سال ۲۰۱۸ (پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به بازار بیاید.

کلیت بازی قرار است بر اساس مکانیکی بنا شود که به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد پیش از روبه‌رو شدن با هر یک از باس‌های بازی، یکی از پارامتر‌های کاراکتر خود و امتیازات کسب‌شده درون آن را در ریسک قرار دهد. در این وضعیت اگر او نتواند بر باس پیروز شود و شکست بخورد، امتیازات را از دست خواهد داد. این ویژگی حالت ریسک‌پذیری مطلوبی را به بازی خواهد داد که در ترکیب با دیگر فرمول‌های سری سولز می‌تواند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و در عین حال آشنا باشد. باید دید تیم سازنده می‌تواند از این فرصت استفاده کند یا خیر.

علاوه بر تاریخ انتشار، تریلری نیز از این بازی منتشر شده که بخش‌هایی از گیم پلی بازی را نشان می‌دهد. طبق چیزی که مشاهده می‌کنیم، بازی در زمینه مبارزات و باس‌فایت‌ها شباهت زیادی به سری سولز و بورن دارد. همچنین می‌توانیم گرافیک و جلوه‌های بصری بازی را نیز مشاهده کنیم که فضای آن در عین زیبایی، شباهت بسیار زیادی به نخستین شماره از سری سولز دارد.

گفتنی است که این بازی توانسته در رویداد Tokyo Game Show 2017 جایزه‌ی بهترین بازی مستقل را به خود اختصاص دهد.

شما می‌توانید در ادامه تریلر بازی را تماشا کنید. همچنین تعدادی از اسکرین‌شات‌های منتشر شده از بازی نیز برایتان قرار گرفته.

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده