نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

نسخه جدید بازی X-Files در سال 2018 برای موبایل منتشر می‌شود

نسخه دیگری از بازی پرونده‌های ایکس با نام The X-Files: Deep State در سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های موبایل و به صورت بازی تحت وب برای فیسبوک منتشر خواهد شد.

به تازگی نسخه دیگری از بازی پرونده‌ های ایکس معرفی شده است ولی احتمالا آن چیزی نیست که شما انتظار آن را داشتید. مطابق جدیدترین اخبار بازی موبایل، بازی The X-Files: Deep State در سال ۲۰۱۸ برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS و همچنین به صورت بازی تحت وب برای فیسبوک منتشر می‌شود.

در این بازی نقش یک مامور جدید به بازیکنان محول می‌شود که با همکاری مامور دِیل به کشف راز‌های بازی خواهند پرداخت. کاربران باید به به بررسی صحنه‌های جرم بپردازند، شاهدان را بازجویی کنند، معماهای بازی را حل کرده و نهایتا ماموریت را با جمع‌آوری مدارک به اتمام برسانند. همچنین کاراکترهای مالدر و اسکالی در این بازی حضور نخواهند داشت که این موضوع کمی ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد.

بر اساس اعلام وب‌سایت یوروگیمر، داستان بازی The X-Files: Deep State به سال ۲۰۱۰ بازمی‌گردد و وقایع آن بین فصل نهم و دهم سریال The X-Files روایت می‌شود. گفتنی است که پرونده‌های جدید به صورت ماهانه برای بازی منتشر می‌شوند و بازیکنان می‌توانند به تجربه آنها بپردازند. این بازی به وسیله استودیو کریتیو موبایل مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و توسط کمپانی فاکس‌نکست گیمز منتشر خواهد شد.   

همانطور که گفته شد، بازی The X-Files: Deep State در سال ۲۰۱۸ در دسترس خواهد بود و احتمالا همزمان با پخش فصل یازدهم سریال پرونده‌های ایکس در تاریخ ۱۳ دی ‌ماه امسال (۳ ژانویه سال ۲۰۱۸ میلادی) شاهد انتشار آن باشیم. آخرین بازی پرونده‌های ایکس با نام The X-Files: Resist or Serve در سال ۲۰۰۴ و برای کنسول پلی‌ استیشن 2 منتشر شد.  

سریال ۲۰۲ قسمتی The X-Files از طولانی‌ترین سریال‌های سبک علمی تخیلی شبکه تلویزیونی فاکس است که از سال ۱۹۹۳ کار خود را آغاز کرد و تا سال ۲۰۰۲ به طول انجامید. داستان این سریال در رابطه با گروهی از ماموران FBI است که به اتفاق‌های فراطبیعی و حل‌نشدنی رسیدگی می‌کنند و تلاش می‌کنند تا پرده از حقایق موجود بردارند. مدتی قبل شبکه‌ی فاکس اعلام کرد که پس از گذشت بیش از یک دهه از انتشار آخرین قسمت سریال پرونده‌های ایکس تمایل دارد تا این سریال باری دیگر کار خود را با فصل جدید آغاز کند.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده