نویسنده: حسین سلیمی
// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۵

بازی Dayz سرانجام Early Access را اوایل سال ۲۰۱۸ ترک می‌کند

استودیو بوهیمیا اعلام کرد بازی محبوب Dayz بعد از مدت‌ها حضور در فاز Early Access، سرانجام به صورت رسمی در اویل سال ۲۰۱۸ از این وضعیت خارج می‌شود و رسما منتشر خواهد شد. 

طبق آخرین خبرهای به‌دست آمده از دنیای بازی، استودیو بوهیمیا، اعلام کرد که دو نسخه بتا و نسخه کنسولی بازی DayZ در اوایل سال ۲۰۱۸ به بازار خواهد آمد. خارج شدن از وضعیت Early Access برای کسانی که نسخه‌ی دسترسی پیش از موعود بازی محبوب Dayz را تجربه کرده‌اند، خبر بسیار بزرگی خواهد بود، اما نسخه بتای این بازی قرار نیست نسخه‌ای کامل از بازی یا هرچیزی دیگر باشد. به زبان ساده‌تر روند توسعه نسخه بتای بازی Dayz به پایان رسیده است. یوجن هارتون، تهیه‌کننده ارشد کمپانی Bohemia Interactive در رابطه با این خبر می‌گوید: «نسخه بتای بازی Dayz به معنای یک بازی کامل از دیدگاه ما نیست

وی توضیح داد:

این آغاز یک پلتفرم است که توسط ما گسترش خواهد یافت و می‌تواند توسط انجمن طرفداران مادساز توسعه یابد. منظور من از پلتفرم، یک اکوسیستم است که ما در آن بتوانیم محتویات مختلف را به بازی اضافه کنیم و از همان نسخه بتای بازی در پی سی جامعه مخاطبان بازی را شکل دهیم. ما در طول این سال‌ها در رابطه با چندین ویژگی که قصد ارائه آن‌ها را داشته‌ایم صحبت کردیم، اما قوی‌ترین تمرکز ما روی حلقه اصلی بازی قرار گرفته است. بنابراین، بعد از اینکه نسخه بتای بازی برای کامپیوتر منتشر شد، ما روی صیقل دادن گیم‌پلی اصلی و اضافه کردن محتویات جدید تمرکز می‌کنیم. اما تا زمان رسیدن به نسخه 1.0، ما قصد داریم از توسعه دادن به وسعت بازی با ویژگی‌های اضافی دور بمانیم.

بازی DayZ از سال ۲۰۱۳ در قالب Early Access شروع به کار کرده است. بنابراین، نزدیک به پنج سال است که این بازی به این شکل در دسترس قرار گرفته است.


منبع twinfinite.net
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده