// شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۹

فضای مورد نیاز بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 مشخص شد

با نزدیک شدن به عرضه بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2، استودیو بانجی اطلاعاتی از فضای مورد نیاز این بسته الحاقی را منتشر کرد.

بسته الحاقی Curse of Osiris بازی Destiny 2 در تاریخ سه‌شنبه ۱۴ آذرماه (پنج دسامبر) روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و حال، استودیو بانجی (Bungie)، سازنده بازی Destiny 2، اطلاعاتی از زمان آغاز پری لود و فضای مورد نیاز این بسته الحاقی را منتشر کرده است.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده، زمان پری‌لود بازی از ساعت هشت صبح ۱۴ آذر به وقت PT (ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت ایران) آغاز می‌شود و با توجه به اینکه بسته الحاقی در همین تاریخ عرضه می‌شود، می‌توان گفت که این DLC چند ساعت بعد در دسترس قرار خواهد گرفت. در این میان فضای مورد نیاز این بسته الحاقی نیز مشخص شده که در ادامه می‌توانید فضای مورد نیاز و فضای بازی اصلی در کنار یکدیگر را مشاهده کنید. نکته‌ی جالب این است که شاهد مقدار حجم متفاوتی روی هر پلتفرم هستیم.

  • فضای مورد نیاز روی PS4 برابر با ۸۸ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز روی Xbox One برابر با ۴۴ گیگابایت
  • فضای مورد نیاز روی کامپیوتر برابر با ۶۸ گیگابایت

علاقه‌مندان به بسته الحاقی Curse of Osiris می‌توانند با پرداخت ۲۰ دلار این بسته الحاقی را خریداری یا با پرداخت ۳۵ دلار سیزن پس Destiny 2 را تهیه کنند تا بسته‌های الحاقی و محتویات پولی آینده بازی را به صورت رایگان دریافت کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده