نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۴

بازی The Elder Scrolls Online برای یک هفته رایگان است

به مناسبت رسیدن بازی The Elder Scrolls Online به تعداد ۱۰ میلیون کاربر، کمپانی بتسدا این بازی را به مدت یک هفته رایگان کرده است. این بازی همچنین تا پایان این مدت از تخفیف پنجاه درصدی بهره‌مند خواهد بود.

کمپانی Bethesda اعلام کرد که در این هفته، تعداد کاربران بازی نقش آفرینی آنلاین The Elder Scrolls Online از مرز ۱۰ میلیون نفر عبور کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که کمپانی بتسدا قرار است به مناسبت این اتفاق خوب، رویدادهای زیادی را برگزار کند؛ رویدادهایی که از بزرگ‌ترین موارد آن‌ها می‌توان به رایگان بودن یک هفته‌ای این بازی برای بازیکنان پلتفرم‌های ویندوز، مک و پلی‌استیشن 4 اشاره کرد. (در PS4 امکان انجام بازی فقط برای اعضای سرویس PlayStation Plus میسر است)

این هفته‌ی رایگان از سی‌ام نوامبر (دیروز) آغاز شده و تا ۶ ماه دسامبر (۱۵ آذر) ادامه خواهد داشت. در طول این هفته بازیکنان می‌توانند در بسیاری از کوئست‌های بازی شرکت کنند و به دانجن‌های پرتعداد آن سرک بکشند. البته متاسفانه محتویات بسته الحاقی Morrowind که به‌تازگی برای بازی عرضه شده در این هفته‌ی رایگان قابل بازی نخواهد بود.

در این لیست می توانید محتویاتی را که در این هفته به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد مشاهده کنید:

دنیایی عظیم و مملو از ماجراهای گوناگون: شما می‌توانید به تمامی محتویات پایه‌ی بازی The Elder Scrolls: Online دسترسی داشته باشید. (البته این شامل ESO: Morrowind نمی‌شود) می‌توانید هرجا که دوست داشته باشید بروید و هر یک از دوستان را همراه خود ببرید. می‌توانید صدها ساعت را در این دنیای بزرگ بگذرانید.

۵۰۰ کراون رایگان: همه‌ی بازیکنان تازه تعداد پانصد واحد کراون رایگان دریافت می‌کنند تا آن‌ها را در فروشگاه‌های داخل بازی خرج کنند و چیزهای ارزشمندی مانند حیوانات دست‌آموز، طومارهای تجربه (XP Scrolls)، معجون‌های مختلف و... به دست آورند.

پیشرفت شما ذخیره خواهد شد: پس از اتمام این دوره، پیشرفت‌هایی که کردید ذخیره خواهند شد. کسانی که ماندن در دنیای الدر اسکرولز را انتخاب می‌کنند کاراکترها، آیتم‌ها و پیشرفتی را که در مراحل و کوئست‌های بازی به دست آوردند از دست نخواهند داد. اگر تصمیم به خرید کامل بازی گرفتید، همه‌ی این موارد برای شما ذخیره خواهند شد.

بتسدا همچنین تایید کرد که یک رویداد درون بازی با محوریت دانجن‌ها نیز برگزار خواهد شد؛ رویدادی که به بازیکنان این امکان را می‌دهد که جوایز متعددی را از میان آیتم‌های درون بازی برنده شوند؛ چیزهایی مانند لباس‌ها و دیگر آیتم‌هایی که برای شخصی‌سازی کاراکتر به کارتان خواهد آمد.

برای شرکت در این رویداد شما باید اول یکی از دانجن‌های بازی را به اتمام برسانید. این دانجن را باید به صورت اتفاقی در بخش Dungeon Finder پیدا کنید. البته درجه‌ی سختی این دانجن نیز حتما باید Normal یا Vertain باشد. به محض انجام این کار، شما با دریافت یک جعبه‌ی اسرارآمیز پاداش خواهید گرفت؛ جعبه‌ای که پر از آیتم‌های باارزش خواهد بود.

در پایان باید گفت که اگر در هفته‌ای که گذشت از بازی لذت کافی بردید و تصمیم داشتید آن را تهیه کنید، تمام محتویات این بازی با تخفیف عالی پنجاه درصدی آماده هستند تا بتوانید از همیشه راحت‌تر به بازی دسترسی داشته باشید. این تخفیفات تا پانزدهم آذرماه ۹۶ روی ویندوز، مک و پلی استیشن 4 در دسترس خواهند بود.

ویدیویی نیز به این مناسبت منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده