// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

لیست برندگان PlayStation Awards 2017 منتشر شد

بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی مراسم PlayStation Awards را برگزار و لیست برندگان آن را منتشر کرده است که بازی Persona 5 به‌عنوان برترین بازی از دید مخاطبین انتخاب شده است.

بخش Sony Interactive Entertainment (سرگرمی های تعاملی سونی) چندین سال است که در قالب جوایز پلی استیشن به معرفی و تقدیر از پر‌فروش‌ترین بازی‌های پلتفرم پلی استیشن در قاره آسیا و کشور ژاپن می‌پردازد. در مراسم PlayStation Awards 2017 که در Grand Prince Hotel New Takanawa برگزار شد، علاوه بر بخش‌های مربوط به فروش بازی‌ها، به بازی‌های منتخب مخاطبین و برترین بازی‌های مستقل و هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR نیز جوایزی اهدا شده است. لیست برندگان جوایز پلی‌استیشن را در زیر مشاهده می‌کنید:

جوایز پلاتینیوم دو برابر:

بازی‌هایی که تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۸ مهر)، تعداد دو میلیون نسخه از آن به خرده‌فروشی‌های آسیایی و ژاپنی ارسال شده است. فروش دیجیتالی نیز احتساب شده است.

  • Minecraft: PlayStation 4 Edition

جوایز پلاتینیوم:

بازی‌هایی که تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷، تعداد یک میلیون نسخه از آن به خرده‌فروشی‌های آسیایی و ژاپنی ارسال شده است. فروش دیجیتالی نیز احتساب شده است.

جوایز طلایی:

بازی‌هایی که تا تاریخ ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷، تعداد ۵۰۰ هزار نسخه از آن به خرده‌فروشی‌های آسیایی و ژاپنی ارسال شده است. فروش دیجیتالی نیز احتساب شده است.

جوایز شبکه پلی استیشن:

سه بازی برتر شبکه پلی استیشن که در بازه زمانی ۱ اکتبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ (۱۰ مهر ۱۳۹۵ تا ۸ مهر ۱۳۹۶) عرضه شده‌اند.

  • Phantasy Star Online 2
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Siege
  • FIFA 17

جوایز بازی‌های مستقل و بازی‌سازان:

سه بازی که به گسترش لاین آپ پلی‌استیشن در بازه زمانی ۱ اکتبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ کمک شایانی کرده‌اند.

  • Reloaded
  • 3on3 Freestyle
  • Mystery Gensokyo: Tower of Desire -RELOADED

جوایز ویژه پلی استیشن VR:

بازی‌هایی که بیشترین تاثیر را در افزایش فروش و محبوبیت هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR در ژاپن و آسیا در بازه زمانی ۱ اکتبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ داشته‌اند. بازی‌هایی که سال گذشته جایزه دریافت کرده‌اند، حذف شده‌اند.

  • Resident Evil 7 biohazard
  • Farpoint

جوایز منتخب مخاطبین:

۱۰ بازی که در بازه زمانی ۱ اکتبر ۲۰۱۶ تا ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۷ عرضه شده و توانسته‌اند بیشترین رای را از مخاطبین دریافت کنند. بازی‌ها ترتیب خاصی ندارند.

سال گذشته بخش جوایز پلاتینیوم بدون برگزیده بود؛ زیرا هیچ بازی‌ای به حد نصاب یک میلیون نسخه ارسال‌شده به خرده‌فروشی‌های ژاپنی و آسیایی نرسید. بازی Persona 5 برای دومین سال متوالی توانسته است جایزه ویژه مخاطبین را دریافت کند. این بازی که در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۵ شهریور ۱۳۹۵) در دسترس بازیکنان ژاپنی قرار گرفته بود، با فاصله هفت ماهه در دیگر کشور‌های آسیایی نیز عرضه شد و به‌واسطه رای این دسته از مخاطبین در بین برگزیده‌های جوایز پلی‌استیشن قرار گرفته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده