نویسنده: محسن حقانی
// پنجشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۲

تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone مشخص شد

کمپانی بلیزارد اعلام کرد بسته الحاقی جدید بازی Hearthstone با نام Kobolds and Catacombs در ۷ دسامبر منتشر می‌شود. بازیکن‌ها همچنین با پیش‌خرید این محتوا، ۵۰ پک و یک کارت‌ جایزه‌ به‌دست خواهند آورد.

طی جدیدترین اخبار بازی موبایل، اوایل همین ماه بود که کمپانی بلیزارد (Blizzard) از آخرین بسته الحاقی بازی اندروید و بازی آیفون Hearthstone با نام Kobolds and Catacombs پرده‌برداری کرد و درحالی که توانستیم اولین اطلاعات را در مورد آن به‌دست آوریم، اما هیچ‌حرفی از زمان انتشار این محتوای الحاقی به‌میان نیامد. خب امروز همه‌چیز تغییر می‌‌کند؛ توسعه‌دهنده نامدار پشت ساخت بازی Hearthstone به‌تازگی اعلام کرد که بسته الحاقی Kobolds and Catacombs کمی بیشتر از یک هفته دیگر یعنی در تاریخ هفتم دسامبر سال جاری میلادی (پنجشنبه ۱۶ آذرماه) به‌صورت رسمی منتشر خواهد شد.

همانطور که پیش‌تر اشاره شده بود، بازیکن‌ها سه بسته Kobolds and Catacombs را به‌دست خواهند آورد، به‌علاوه‌ی یک بسته سلاح‌ لجندری (افسانه‌ای) با اولین ورود یا لاگ‌این پس از انتشار به‌صورت کاملا مجانی. علاوه بر آن، بازیکن‌ها می‌توانند ۵۰ بسته کارت را با قیمت ۵۰ دلار (!) خریداری کنند و به‌عنوان هدیه، کارت Horde را به‌دست آورند. 

آخرین بسته الحاقی بازی Hearthstone با نام Knights of the Frozen و محتوای ۱۳۵ کارت با تم یخ در تاریخ ۳۰ آگوست سال ۲۰۱۷ میلادی (۸ شهریورماه) منتشر شده بود. بازی Hearthstone اولین بار در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۱۴ (۲۰ اسفند ۱۳۹۲) به‌صورت رسمی برای اندروید، iOS، کامپیوتر (مک و ویندوز) منتشر شد. در حالی که این موضوع هنوز به‌صورت کاملا رسمی تائید نشده است، اما طراح ارشد بازی در یک مصاحبه اعلام کرده بود که نباید ساخت یک نسخه از Hearthstone برای کنسول نینتندو سوییچ را رد کرد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده