نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶

بازی های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه دسامبر

کمپانی سونی دقایقی پیش اسامی بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه دسامبر را اعلام کرد.

در حالی که در روز‌های پایانی ماه نوامبر هستیم، کمپانی سونی در جدید‌ترین اخبار بازی، اسامی بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس برای ماه آینده یعنی دسامبر را اعلام کرد.

بر این اساس کاربران پلی استیشن 4 در این ماه به بازی‌های Darksiders II Deathinitive Edition و Kung Fu Panda: Showdown of Legendary Legends دسترسی خواهند داشت. Darksiders II Deathinitive Edition نسخه ریمستر‌شده بازی دارک‌سایدرز 2، محصول سال ۲۰۱۲، است که در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر و کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شد.

کاربران PS4 همچنین این ماه به رسم چند ماه اخیر، بازی مشترکی نیز با پلی استیشن ویتا دارند؛ در نتیجه کاربران هر دو کنسول قادر به تجربه بازی Forma 8 خواهند بود. دیگر بازی رایگان PS Vita در این ماه Wanted Corp خواهد بود. در نهایت کاربران کنسول پلی استیشن 3 نیز در ماه دسامبر به دو بازی Syberia Collection (که شامل نسخه‌های اول و دوم سایبریا می‌شود) و Xblaze Lost: Memories دسترسی خواهند داشت.

در لیست زیر می‌توانید مروری بر بازی‌های هر سه پلتفرم داشته باشید:

پلی‌استیشن 4:

  • Darksiders II: Deathinitive Edition
  • Forma 8
  • Kung Fu Panda: Showdown of the Legendary Legends

پلی‌استیشن 3:

  • Xblaze Lost: Memories
  • Syberia Collection

پلی‌استیشن ویتا:

  • Forma 8
  • Wanted Corp

البته باید به این نکته اشاره کنیم که بازی واقعیت مجازی Until Dawn: Rush of Blood کماکان تا پایان ماه دسامبر برای کاربران پلی‌استیشن پلاس به صورت رایگان در دسترس است و از طرف دیگران کاربران ریجن اروپا پلی‌استیشن 4، می‌توانند بازی That's You را هم به صورت رایگان دریافت کنند.

نظر شما در مورد لیست بازی‌های این ماه PS Plus چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده