نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

پلی استیشن 4 بهترین فروش تاریخ سونی در جمعه سیاه را تجربه کرد

اریک لمپل، رئیس شبکه پلی‌استیشن اعلام کرد که امسال کنسول پلی‌استیشن 4 بهترین فروش تاریخ کمپانی سونی در جمعه سیاه را تجربه کرده است.

امروز شبکه تلویزیونی CNBC یک بخش کوتاه داشت که در آن اریک لمپل، معاون ارشد بخش سرگرمی های تعاملی سونی و رئیس شبکه پلی استیشن، جمعه سیاه امسال را «بزرگ‌ترین جمعه‌ی سیاه تاریخ پلی استیشن» نامید.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی و بر اساس اعلام اریک لمپل، امسال کمپانی سونی بیشترین فروش تاریخ خود در زمینه فروش کنسول در رویداد بلک فرایدی را تجربه کرده است که در تاریخ ۲۲ ساله‌ی پلی‌استیشن بی‌سابقه بوده است. لمپل همچنین اشاره کرد که بسیاری از افراد ورود به نسل فعلی را پایان کار کنسول‌ها می‌دانستند، ولی سونی با کنسول پلی استیشن 4 به همگان اثبات کرد که کاملا در اشتباه هستند. در سه‌ماهه دوم امسال سود کمپانی سونی در مقایسه با سه‌ماهه‌ی مشابه سال قبل ۳۴۶ درصد افزایش داشته است و گزارش‌ها حاکی از آن است که بخش عمده‌ای از آن مربوط به تجارت پلی‌استیشن بوده است.

کمپانی سونی یک «سال بزرگ و شگفت‌انگیز» داشته است و تجارت کنسول‌ها برای آنها با عرضه کنسول پلی استیشن 4 پرو به‌عنوان کنسول میان نسلی در سال گذشته به‌خوبی پیش می‌رود.

لمپل همچنین درباره‌ی واقعیت مجازی صحبت‌هایی را ارائه کرد و اظهار داشت که یقینا هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR یک وسیله جانبی نیست و کمپانی سونی به‌عنوان یک تکنولوژی کاملا جدید به آن نگاه می‌کند که مشتریان قطعا آن را دوست دارند. لمپل معتقد است که سونی در این زمینه هنوز در ابتدای مسیر قرار دارد.

کنسول PS4 حتی در بریتانیا هم موفق‌ترین جمعه سیاه خود را پس از جمعه سیاه سال ۲۰۱۳ تجربه کرد. شایان ذکر است که جمعه سیاه سال ۲۰۱۳ با عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 همزمان بود و به این خاطر این کنسول فروش بهتری را نسبت به امسال داشته است.

شما می‌توانید از طریق ویدیوی زیر صحبت‌های اریک لمپل در خصوص عملکرد خوب سونی در رویداد جمعه سیاه را بشنوید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده