// دوشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

کپکام قصد دارد کاراکتر بازی Mega Man را دوباره زنده کند

کمپانی کپکام با انتشار عکسی در توییتر خود اعلام کرد که قصد دارد که جانی دیگر به کاراکتر سری بازی‌های محبوب Mega Man ببخشد.

طی سالیان اخیر که کمپانی کپکام (Capcom) از IP اختصاصی خود یعنی مجموعه Mega man استفاده نمی‌کند، اما باز با این حال در برخی از بازی‌های کراس‌اور شاهد حضور شخصیت این بازی هستیم. حال در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که سازندگان قصد دارند این مجموعه را دوباره بیدار کنند. کمپانی کپکام ونکوور (Capcom Vancouver) در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد که به دنبال طراح شخصیت دوبعدی است که جانی دوباره به کاراکتر مگامن ببخشد.

کپکام با انتشار عکسی در توییتر خود گفت:

شغلی داغ: ما به دنبال یک طراح کاراکتر دوبعدی هستیم که به تیم ما ملحق شود تا بتوانیم زندگی دوباره به برخی از کاراکتر‌های قدیم خود ببخشیم.

mega man

با توجه به عکسی که به همراه توییت منتشر شده می‌توان گفت که با احتمال زیاد پروژه جدید مربوط به بازی Mega Man می‌شود. همچنین احتمال دارد که توسعه بازی مراحل اولیه خود را پشت گذاشته باشد. خبر مرتبط با این موضوع را می‌توان به توییت Capcom Unity در ماه آگوست گذشته اشاره کرد که سازندگان خواستار برنامه‌نویس برای توسعه یک بازی ورزش‌های الکترونیکی با حضور کاراکتر‌های Mega Man و Street Fighter بودند. با این حال احتمال می‌رود که سازندگان در حال توسعه کاراکتر‌های این بازی هستند که باز تا انتشار خبر‌های رسمی باید منتظر بمانیم.

در ادامه می‌توانید توییت پیشین را مشاهده کنید:

نیازمند برنامه‌نویس هستیم که بتواند برای توسعه یک بازی ورزش‌های الکترونیک با محوریت کاراکتر‌های Street Fighter و Mega Man با ما یاری کند.

با این حال هنوز به طور دقیق مشخص نشده‌ است که آیا پروژه جدید نسخه جدیدی از بازی Mega Man است یا اینکه کمپانی Capcom در حال توسعه بازی دیگری است اما می‌دانیم که باید تا سال ۲۰۱۸ برای انتشار خبر‌های رسمی منتظر بمانیم.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده