// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴

تصاویر کنترلر کنسول آتاری باکس منتشر شد

کمپانی آتاری با انتشار تعدادی عکس، از کنترلر کنسول جدید خود یعنی آتاری باکس رونمایی کرد.

خردادماه گذشته کمپانی آتاری (Atari) در جریان نمایشگاه E3 2017 اعلام کرد که در حال توسعه نسل جدیدی از کنسول جدید آتاری با نام آتاری باکس است و قرار شد که این محصول در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شود. پس از آن نیز سازندگان، تصاویر و اطلاعاتی از این کنسول منتشر کردند.

حال در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، آتاری با انتشار تصاویر جدید قصد دارد هیجان خاصی را به جان طرفداران بیندازد. سازندگان در حساب کاربری فیسبوک خود، برای اولین بار از تصاویر کنترلر کنسول Ataribox رونمایی کردند و در این باره نوشتند:

ما قصد داشتیم که تا عرضه کنسول آتاری باکس از کنترلر آن رونمایی نکنیم، اما به نظر می‌رسد که نتوانستیم این کار را انجام دهیم. نظرتان چیست؟

ataribox

ataribox

ataribox

در تصاویر فوق می‌توانید کنترلر‌ کنسول Ataribox را مشاهده کنید که از زمان منتشر شدنشان در فیسبوک توانسته‌اند نظر طرفداران را به خود جلب کنند. برخی از کاربران با نظرات خود همچون «بسیار زیبا به نظر می‌رسد» و «طراحی بسیار عالی؛ حیرت‌انگیز است» از کنترلر جدید استقبال کردند.

همانطور که در عکس قابل مشاهده است، کنترلر جدید به یک دکمه و یک استیک مجهز شده که سوالات بی‌شماری را در ذهن کاربران به وجود آورده است. برخی از کاربران از سازندگان پرسیدند که آیا کنسول جدید در قالب یک کنسول مدرن به بازار عرضه می‌شود یا اینکه قرار است خاطرات را زنده کند؟

یکی دیگر از کاربران نوشت:

کنترلر بسیار زیبایی است؛ البته برای بازی‌های قدیمی آتاری. لطفا عکس کنترلر دیگر برای بازی‌های جدید را به ما نشان دهید. فکر کنم سورپرایز بسیار بزرگی شود. کارتان عالی بود.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز از آتاری باکس منتشر شده است این کنسول به پردازشگر AMD و یک پردازنده گرافیکی از خانواده Radeon مجهز شده است. قیمت کنسول جدید Atari به طور دقیق مشخص نشده است، اما به نقل از یکی از سازنده‌ها در طی یک مصاحبه، قیمت این کنسول حدودا بین ۲۵۰ الی ۳۰۰ دلار خواهد بود.

نظرات خود را در مورد کنترلر کنسول آتاری باکس با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده