سونی استودیوهایش را به خلق ایدههای نوآورانه و هیجان انگیز تشویق میکند
اگر شما نیز یکی از میلیونها دنبال کنندهی سونی و کنسولهای محبوبش باشید، حتما میدانید که این کمپانی در طول سالهای فعالیتش توانسته گسترهی بسیار وسیعی از بازیها در ژانرهای مختلف را برای کنسولهایش تولید کرده و آنها را به دست بازیکنان برساند. بازیهای خاطره انگیزی چون Parappa، Killzone ،Puppeteer ،Horizon Zero Dawnو Little Big Planet. این بازیها به لطف رفتار عالی سونی و قدردانیاش از خلاقیتهای سازنده بهوجود آمده اند. آنها همواره سازندگانشان را به نوآوری تشویق میکنند و این رمز موفقیت این کمپانی تا به امروز ادامه داشته است.
مایکل دنی، معاون ارشد SEC Worldwide Studios در مصاحبهای با VG247 از نحوهی برخورد آنها با استودیوهای بازی سازیشان در سرتا سر دنیا سخن گفت.
هدف ما این است که تا آنجا که میتوانیم بازیها و گزینههایی که در اختیار خانوادهی قرار میدهیم را متنوع و پر تعداد طراحی کنیم. ما برای تولید بازیهای متنوع و زیبا روی استودیوهایی که در سرتاسر جهان داریم حساب باز میکنیم و آنها و استعدادهایشان را باور داریم. ما دوست داریم آنها با ایدههای خلاقانه بازیهایشان را بسازند و خودشان برای آیندهی اثرشان تصمیم بگیرند. این بدین خاطر است که ما باور داریم اگر اعضای استودیوهای ما، دربارهی چیزی که قصد ساختن آن را دارند هیجان زده باشند بهترین محصول ممکن را تولید خواهند کرد.
زمانی که از مایکل پرسیده شد: «آیا پروژههایی که استودیوهای جهانی شما روی آنها کار میکنند، توسط خودشان تعیین و انتخاب میشود؟» تعجبی ندارد که او به سرعت پاسخ داد که رمز موفقیت ما همین است که دست استودیوها را در آنچه که انتخاب میکنند باز میگذاریم و تشویقشان میکنیم همانطور که دوست دارند بازیشان را توسعه دهند.
بدون شک! استودیوهای جهانی ما همواره با همین رویه کار خود را انجام دادهاند و زین پس نیز همینطور خواهد بود. ما دوست داریم استودیوهایمان بازیهایشان را با ایدههای هیجان انگیز، خلاقانه، عالی و با کیفیت پر کنند.
بازیهای عالی بسیار زیادی برای پلتفرمهای سونی در راهاند. بازیهایی که به گفتهی آنها خلاقیت در آنها حرف اول را میزند. این عناوین برای سال ۲۰۱۸ آماده میشوند که از جمله آنها میتوان God of War ،Days Gone ،Marvel’s Spider-Man و Detroit: Become Human را نام برد.