نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

عذرخواهی نینتندو از هواداران بازی Animal Crossing: Pocket Camp

کمپانی نینتندو در پی بروز مشکل در سرورهای بازی Animal Crossing: Pocket Camp در یک پیام جدید از کاربران خود عذرخواهی کرد.

بازی Animal Crossing: Pocket Camp  با مسائل مربوط به سرور از روز‌های ابتدایی عرضه درگیر است. به طوری که اغلب بازیکنان هنگام ورود به بازی با یک پیغام خطا مواجه می‌شوند یا خطاهای ارتباطی در صفحه بارگذاری مشاهده می‌کنند. امروز، نینتندو بابت این مشکل عذرخواهی کرد و به همه بازیکنان ۲۰ عدد Leaf Tickets (واحد پولی در بازی) برای جبران مشکلات پیش آمده، پیشنهاد کرده است. بازیکنان تا ماه بعدی فرصت دارند تا با ورود به داخل بازی، بلیط‌های رایگان خود را دریافت کنند. اما به نظر می‌رسد، هنوز مشکلات سرور تمام نشده است. کمپانی Nintendo هم در یک پیام جدید با توجه به عملکرد بازی چنین نوشته است:

این مسئله همچنان به صورت متناوب اتفاق می‌افتد، اما لطفا آگاه باشید که ما در حال بررسی آن هستیم و هرچه زودتر این مشکل را حل خواهیم کرد و از کاربرانی که با ما تماس گرفته‌اند یا نظرات خود را با توجه به این موضوع با ما درمیان گذاشته‌اند، متشکریم. 

Animal Crossing

در صورتی که این بازی را تجربه می‌کنید، در نظر داشته باشید که ورود روزانه به بازی بسیار اهمیت دارد، زیرا نینتندو برای کسانی که روزانه وارد بازی Animal Crossing: Pocket Camp می‌شوند جایزه و پاداش بسیار جالبی در نظر گرفته است که شامل اسکین‌هایی برای ون شما در داخل بازی می‌شود.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده