نویسنده: حسین سلیمی
// یکشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Football Manager Touch 2018 برای تبلت ها منتشر شد

بازی Football Manager Touch 2018 با ویژگی‌های جدید، برای تبلت‌‌ها منتشر شد و علاقه‌مندان به این بازی شبیه‌ساز می‌توانند آن را از گوگل پلی و اپ استور خریداری کنند.

نزدیک به دو هفته پیش، استودیو اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) نسخه موبایل بازی 2018 Football Manager Mobile را برای طرفداران بازی‌های ورزشی و مخصوصا مربیگری فوتبال، از جمله کسانی که دسترسی به تبلت ندارند و دوست دارند این بازی را انجام دهند منتشر کرد. حال توسعه‌دهنده بازی اعلام کرد Football Manager Touch 2018 را برای تبلت‌های مبتنی بر سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه کرده است.

بازی Football Manager Touch 2018 یک شبیه‌ساز واقعی و عالی از مربیگری فوتبال است که با اضافه کردن چندین ویژگی جدید، از جمله جستجوی بهبود یافته، به شما این اجازه را می‌دهد تا با بهترین حالت، به جستجوی هزاران هزار بازیکن که درون بازی وجود دارند، بپردازید. همچنین یک مرکز پزشکی برای این بازی تعبیه شده که به شما کمک می‌کند تا از صدمات بیشتر بازیکنان جلوگیری کنید. حتی بندها و گزینه‌هایی بهتر برای انتقال، وظیفه بازیکنان جدید و پیشرفت‌های تاکتیکی به بازی اضافه شده و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر شما یکی از طرفداران فوتبال هستید و یک تبلت دارید، می‌توانید این بازی را با قیمت ۱۹.۹۹ دلار از گوگل پلی و اپ استور خریداری کنید.

بازی Football Manager Touch 2018

دانلود بازی Football Manager Touch 2018


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده