// شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

پرفروش ترین محصولات بلک فرایدی فروشگاه گیم‌ استاپ مشخص شد

فروشگاه گیم‌استاپ، لیست پرفروش‌ترین محصولات خود در تخفیف‌های جمعه سیاه را منتشر کرد.

از آن‌ جایی که در رویداد جمعه سیاه قرار داریم، فروشگاه‌های معروف امریکا مشغول سرویس دادن به مشتریان زیادی هستند و کالاهای بسیاری را با تخفیف‌های ویژه، به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این میان فروشگاه گیم‌استاپ را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مربوط به بازی‌های ویدیویی دانست و در همین راستا، آن‌ها لیست پرفروش‌ترین محصولات خود را منتشر کرده‌اند.

با توجه به اخبار بازی منتشر شده،‌ لیست پرفروش‌ترین‌های گیم‌استاپ شامل دو بخش فروش آنلاین و فروش حضوری می‌شود که مشتریان به صورت حضوری از فروشگاه خریداری کرده‌اند که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین کالاهایی که در فروشگاه فروخته شده‌اند

  • کنسول پلی استیشن 4 با قیمت ۱۰۰ دلار به‌علاوه یک گیفت کارت ۵۰ دلاری گیم‌استاپ
  • یک کیف مخصوص گیم‌استاپ با قیمت ۱.۹۹ دلار که می‌توانستید داخل این کیف را از آیتم‌های Collectible و سایر آیتم‌های تزئینی پر کرده و ۲۵ درصد تخفیف برای آیتم‌های انتخابی دریافت کنید.
  • بازی NBA 2K18، بازی Call of Duty: WWII، بازی Madden NFL 18 و بازی FIFA 18
  • Funko Mystery Box

پرفروش‌ترین کالاهایی که به صورت آنلاین فروخته شده‌اند

نکته‌ی جالب لیست منتشر شده وجود کنسول نینتندو سوییچ است که هیچ تخفیفی ویژه بلک فرایدی روی آن اعمال نشده بود و ظاهرا مخاطبان زیادی این کنسول را خریداری کرده‌اند. درآخر تونی بارتل، مدیرعامل خرده فروشی گیم‌استاپ، در بیانیه خود اعلام کرد:

فصل تعطیلات ما شروع خوبی از نظر تخفیف‌ها داشته است. در جریان روز شکرگزاری و بلک فرایدی، از رشد بسیار زیاد مشتریان بسیار هیجان‌زده شدیم. فروشگاه‌های ما میزبان جمعیت زیادی از مخاطبانی بودند که قصد خرید آخرین محصولات گیمینگ یا محصولات مرتبط را داشتند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده