نویسنده: حسین صدری
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نخستین بسته الحاقی Middle-earth: Shadow of War به همراه آپدیت 1.06 منتشر شد

آپدیت 1.06 بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شد. این بروزرسان به همراه نخستین بسته الحاقی بازی عرضه می‌شود و به همین مناسبت تریلری جدید نیز از آن منتشر شده.

حدودا یک ماه پیش ناشر بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی یعنی کمپانی برادران وارنر، از محتویاتی که قرار است پس از عرضه برای بازی Middle-earth: Shadow of War منتشر شوند پرده برداشت. امروز برای این اکشن نقش‌آفرینی روز بسیار مهمی است؛ چرا که نخستین بسته‌ی الحاقی آن با نام Slaughter Tribe Nemesis به‌تازگی رسما برای آن منتشر شده. سازندگان بازی برای گرامی‌ داشتن این روز مهم تریلری را نیز از بازی منتشر کرده‌اند.

این تریلر به نمایش ویژگی‌های قبیله‌ی ارک‌های Slaughter می‌پردازد. این قبیله از ارک‌ها قرار است طی این بسته‌ی الحاقی به بازی اضافه شوند و همانطور که از نامشان مشخص است، اهل دوز و کلک هستند. این تریلر همچنین بسیار خشونت‌آمیز است و تماشای آن به افراد زیر هجده سال توصیه نمی‌شود.

علاوه بر این بسته‌ی الحاقی، یک آپدیت جدید نیز برای بازی منتشر شده که قرار است برخی ایرادات و مشکلات بازی را برطرف کند؛ مشکلاتی نظیر صفحه‌ی لودینگ طولانی، گیرکردن‌های تالیون به برخی از اشیاء و... شما می‌توانید لیست دقیق این تغییرات را در ادامه مشاهده کنید:

  • برطرف شدن مشکلاتی که باعث می‌شدند بازیکن لودینگ‌های بی‌نهایت و بی‌پایان را تجربه کند
  • برطرف شدن مشکل گیر کردن تالیون، در مواقعی که او کاملا بی حرکت مانده و بازیکن ناچار می‌شد بازی را از ابتدا اجرا کند
  • برطرف شدن مشکلاتی که باعث می‌شدند تالیون از محیط بازی بیرون بیفتد و بازیکن ناچار به اجرای دوباره‌ی بازی بود
  • برطرف شدن مشکل پیامی که با مظمون Invalid ID در برخی موارد گاه و بی‌گاه روی صفحه ظاهر می‌شد
  • تصحیح فرمان بخش آموزشی بازی که در یکی از مراحل به جای صدور فرمان «کلید را فشار دهید»، فرمان «کلید را نگه دارید» را صادر می‌کرد
  • ارک‌های تسخیر شده دیگر پس از نابود شدن دیوارهایی که روی آن قرار دارند، به دلیل خونریزی جان خود را از دست نمی‌دهند؛ بلکه به سلامت به روی زمین منتقل خواهند شد

بازی Middle-earth: Shadow of War به صورت رسمی در تاریخ دهم اکتبر سال ۲۰۱۷ (۱۸ مهرماه) عرضه شد و اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس است. بسته‌ی الحاقی بعدی این بازی که قبیله‌ی Outlaw را به آن اضافه خواهد کرد در ماه دسامبر ۲۰۱۷ (آذر-دی) به انتشار خواهد رسید.

شما می‌توانید در ادامه تریلر منتشر شده این بسته را تماشا کنید:

برای دانلود از وبسایت آپارات اقدام کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده