// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds میزبان دو اسلحه جدید می‌شود

استودیو Bluehole با انتشار دو تصویر در توییتر، دو اسلحه جدید برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds با انتشار عکسی در حساب کاربری توییتر خود از راهیابی دو اسلحه جدید (DP-28 و AUG-A3) به بازی خبر دادند که به‌زودی در سرور‌های آزمایشی بازی در دسترس قرار می‌گیرند.

در ادامه می‌توانید توییت سازندگان و عکس سلاح‌های جدید را مشاهده کنید:

خوشحال هستیم که اعلام کنیم هفته جاری دو اسلحه جدید در سرور‌های تست در دسترس قرار می‌گیرد. اولین سلاح یعنی DP-28 در جزیره Erangle قابل یافتن است و دومین سلاح AUG-A3 است.

PUBG

PUBG

به نقل از استودیوی توسعه‌دهنده این بازی یعنی بلوهول (BlueHole)، اسلحه DP-28 یک لایت ماشین‌گان است که در خود تعداد ۴۷ گلوله را جای می‌دهد و کاربران این توانایی را دارند که دوربین 4X با نقطه قرمز را روی آن سوار کنند. در آن سو سلاح AUG A3 یک مسلسل رایفل است که شامل گلوله‌های ۵.۵۶ میلی‌متری می‌شود و جزو آیتم‌هایی است که در بازی در قالب Drop در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

PlayerUnkown’s Battlegrounds یک بازی بتل‌ رویال (Battle Royale) است که در فروردین‌ماه سال جاری از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای پی سی منتشر شد.

بازی مذکور قرار است در انتهای سال جاری میلادی از فاز ارلی اکسس خارج شود و نسخه نهایی آن روی کامپیوتر منتشر شود؛ در حالی که نسخه ایکس باکس وان این بازی نیز در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) از طریق سیستم Game Preview در دسترس دارندگان این کنسول قرار می‌گیرد. البته گفتنی است که ناشر این بازی قصد دارد تنها ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار نسخه از بازی را عرضه کند؛ چرا که در سال جاری این بازی توانسته بیش از ۲ میلیون کاربر همزمان را به خود اختصاص دهد.

همچنین چندی پیش تصاویری از نقشه جدید صحرایی بازی PUBG منتشر شد که اینجا می‌توانید آنها را مشاهده کنید. برای اطلاع از خبر‌های پیشین بازی مذکور می‌توانید به صفحه اختصاصی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده