نویسنده: حسین سلیمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

شخصیت‌های جدید بازی Dragon Ball FighterZ معرفی شدند

باندای نامکو، سازنده و ناشر بازی Dragon Ball FighterZ سه شخصیت جدید برای این بازی معرفی کرد.

طبق آخرین خبرهای بدست آمده از دنیای بازی، اخیرا متوجه شدیم که جمع مبارزان بازی Dragon Ball FighterZ در حال افزایش است. در آخرین شماره از مجله‌ی V-Jump تصاویری از سه شخصیت جدید بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد. علاوه بر تصاویر منتشر شده از این سه شخصیت، جزئیات مربوط به سبک مبارزات آنها نیز برملا شده است.

سه شخصیت جدیدی که برای این بازی معرفی شده‌اند Gohan ،Gotenks و Kid Buu، نام دارند. قابلیت ویژه شخصیت گوهان «Ultimate Kamehameha» است و او می‌تواند از توانمندی خود بسته به مقدار انرژی Ki که دارد استفاده کند. شخصیت Gotenks در حین مبارزات می‌تواند به لطف Super Saiyan 3 تغیر شکل دهد و از نیروی «Charging Ultra Buu Buu Volleybal» و حمله «Super Ghost Kamikaze» بهره ببرد. شخصیت Majin Buu نیز در حین مبارزه به فرم اصلی Kid Buu تغیر شکل می‌دهد و حمله ویژه او «Planet Burst» است.

آخرین شماره از مجله وی‌-جامپ اطلاعاتی از حالت آرکید و فروشگاه بازی منتشر کرد که در آن بازیکنان می‌توانند با پرداخت Zeni (پول رایج مجموعه Dragon Ball) لقب‌های مختلف را خریداری و رنگ شخصیت‌ها را تغیر دهند. همچنین، در حالت Arcade کاربران می‌توانند مبارزات از پیش تعین شده را با هوش مصنوعی داشته باشند.

تا به امروز باندای نامکو ۲۱ شخصیت برای بازی Dragon Ball FighterZ معرفی کرده است که پیش‌تر در خبرهای مرتبط با این بازی با آن‌ها آشنا شده‌اید. علاوه بر این، Bandai Namco سیزن پس بازی FighterZ را معرفی کرده که با خریداری آن ۸ شخصیت از بازی Dragon Ball FighterZ به صورت DLC در دسترس کاربران قرار می‎گیرد. این بازی در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶  ژانویه ۲۰۱۸) در آمریکا و اروپا و ۱۳ بهمن‌ماه (۱ فوریه) در ژاپن، برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. از مزایای پیش‌خرید نسخه فیزیکی این بازی می‌توان به دسترسی زودهنگام کاربران به Super Saiyan Blue کاراکتر Goku و Vegeta اشاره کرد.

در زیر می‌توانید تریلر جدید بازی Dragon Ball FighterZ را مشاهده کنید:


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده