بازی تایید نشده استودیو گوریلا دارای اشیا جاندار و غیرجاندار واقع گرایانه خواهد بود
استودیو گوریلا گیمز که بیشتر شهرت خود را مدیون سری بازیهای تیراندازی/اول شخص Killzone است، با شروع نسل هشتم، یکی از اولین بازیهای کنسول پلیاستیشن 4 را عرضه کرد و پس از آن به سکوتی مطلق رفت تا روی پروژهای بینام و نشان کار کند. جز چند تصویر هنری که از بازی منتشر شد، چیز زیادی از پروژه این استودیو نمیدانیم. اما انتشار یک آگهی استخدام و فرصت شغلی توسط این استودیو برای جذب یک هنرمند سایهزنی و تکسچر، میتواند گوشهای از جلوههای بصری و هنری بازی را به ما نشان دهد. در ابتدای این آگهی استخدام آمده است:
گوریلا به دنبال یک طراح و هنرمند سایهزن و تکسچر است. به عنوان کاندیدای انتخاب شده، شما باید جلوه هنری مواد و منابع موجود در جهان بازی ما را طراحی و توسعه دهید. توانایی شایان توجه شما در عکاسی، فوتوشاپ و ابزارهای سایهپردازی باید برای خلق تصاویر واقع گرایانه از اشیا جاندار و غیرجاندار استفاده شود. همچنین این تواناییها میتواند مجموعهای از انیمیشنهای ویژه مانند افکتهای آب، آتش و دود نیز تولید کند.
مواد و اشیا موجود در بازی یکی از اصلیترین المانهایی است که در شکلگیری حالت محیط بازی نقش دارند و ظاهر آنها نیز بر نوع تکسچرها و سایهزنی اشیا بستگی دارد. در این مورد، ما میتوانیم انتظار مواد و اشیا واقعگرایانه داشته باشیم و این بدین معنا است که این روش همان روشی است که پیش از این هم به نحو احسنت در بازیهای قبلی خود استفاده کرده بودند. با توجه به تصاویر هنری منتشر شده از بازی، انتظار داریم که بازی سبک واقعگرایانه بیشتری نسبت به آخرین نسخه بازی Killzone داشته باشد و خیلی جالب خواهد بود تا ببینیم که آنها چطور میتوانند به نگاهی واقعگرایانهتر از Killzone: Shadow Fall برسند. در انتها، چیزی که مشخص است این موضوع است که گوریلا گیمز سعی در ساخت بازی با محیطی بزرگ و البته نگاهی واقعگرایانه دارد. شایعات زیادی پیرامون این بازی وجود دارد ولی سونی و استودیو سازنده بازی همچنان در پشت درهای بسته مشغول ساخت و توسعه بازی هستند. البته میتوان انتظار داشت تا گوریلا گیمز در کمترین احتمال ممکن، این بازی را در E3 سال جاری میلادی که از ۲۶ تا ۲۸ خرداد برگزار میشود، معرفی کند.
منبع: Dualshockers
نظرات