// یکشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تصاویری از بازی BioShock با موتور گرافیکی کرای انجین 3

یک هنرمند طرح‌های سه‌بعدی، تصاویری زیبایی را از اولین نسخه‌ی بازی BioShock منتشر کرده که با موتورگرافیکی کرای انجین 3 خلق شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بایوشاک در نمایشگاه E3  سال ۲۰۰۶ برنده هفده جایزه و در نمایشگاه سال ۲۰۰۷ برنده یک جایزه ویژه ( بهترین بازی در سبک اکشن ماجراجویی ) شد. این بازی در سال ۲۰۰۷ برای پلتفرم‌های ویندوز و ایکس‌باکس 360 منتشر شد و پس از مدتی در اکتبر سال ۲۰۰۸ برای سیستم‌عامل مک و کنسول پلی‌استیشن 3 نیز عرضه گردید. داستان بازی در سال ۱۹۶۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که هواپیمای جک ( قهرمان داستان ) درون اقیانوس آرام سقوط می‌کند و در کف اقیانوس به شهری زیر دریا به نام رپچر می‌رسد که توسط فردی ثروتمند به نام اندرو رایان در سال ۱۹۵۰ برای جلوگیری از ارتباط مردم با خارج ساخته شده است. ولی به دلیل به وجود آمدن ماده‌ای به نام آدام ( برگرفته از کلمه آدم ) که قابلیت‌های ویژه‌ای به انسان می‌بخشد، جنگی در می‌گیرد . جک سعی می‌کند تا فرار کند ولی راهی جز مبارزه برای او باقی نمی‌ماند. شما قادر هستید با استفاده از انواع سلاح‌ها و ماده پلاسمایی که قدرت منحصر به فردی می‌دهد در برابر دشمنان از خود دفاع کنید. در نهایت جک می‌فهمد که سقوط هواپیما اتفاقی نبوده و او پسر رئیس شهر است. برای ساخت بازی از موتور Unreal Engine 2.5 استفاده شده است. در حالی موتور کرای انجین 3 در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و هنوز هم بازی‌های نظیر Evolve و Star Citizen با آن ساخته می‌شود. البته لازم به ذکر است که پس از این‌ که استودیوی ایراشنال گیمز در ماه فوریه ۲۰۱۳ (بهمن ۱۳۹۱) بسته شد، کن لوین و چند تن از اعضای استودیو باقی ماندند تا بر روی یک پروژه کوچک‌تر کار کنند. همچنین ساخت سری بازی‌های BioShock هم به تو کی گیمز در کالیفرنیا واگذار شده تا در آینده نسبت به ساخت نسخه‌ای جدیدتر اقدام کنند. اثر بعدی لوین و سازندگان بازی BioShock، یک بازی علمی- تخیلی خواهد بود. خالق این اثر (ملقب به Game Time) در صفحه‌ی سایت Art Station گفت:
من کار بر روی این پروژه‌ها را دوست دارم. چون باعث می‌شود که کار خود را یک قدم به جلوتر پیش ببرم و تکنیک Zbrush را در مجسمه سازی یاد گرفتم و با قابلیت‌های کرای انجین 3 بیشتر آشنا شده‌ام. من می‌خواهم که این صحنه‌ها را رو به جلو پیش ببرم و بازیکن را در دنیای انیمیش درگیر کنم.
شما می‌توانید این تصاویر را در زیر مشاهده کنید:این تصاویر بازسازی شده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا دوست دارید که یک نسخه‌ی بازسازی شده از بازی BioShock  برای کنسول‌های نسل هشتمی منتشر شود؟ منتظر نظرات شما هستیم. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده