نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

امکان عرضه نسخه Wii U بازی Rock Band 4 وجود دارد

اوایل ماه گذشته استودیو هارمونیکس از بازی Rock Band 4 برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان رونمایی کرد. در این معرفی هیچ اطلاعات قطعی‌ای مبنی بر عرضه نسخه Wii U منتشر نشد و حال هارمونیکس پاسخ قاطعی را به طرفدارانی که دوست دارند این بازی روی Wii U هم عرضه شود داده است. با زومجی همراه باشید.
هارمونیکس در گذشته اعلام کرده بود اگر تقاضا برای عرضه نسخه Wii U بازی Rock Band 4 به اندازه کافی برسد، امکان عرضه آن روی این پلتفرم وجود دارد. اما اعضای بلند بالای هارمونیکس در آخرین توضیحات خود اعلام کردند اگرچه هنوز درخواست‌های لازم به تعداد لازم نرسیده، اما هنوز عرضه نسخه Wii U بازی منتفی نشده است. هارمونیکس در حساب شخصی خود به طرفداران گفت براساس نظرسنجی انجام شده Rock Band 4 روی پلتفرم‌هایی که مخاطبان بیشتری دارد عرضه خواهد شد. در این نظرسنجی همچنین از طرفداران در رابطه با انجام بهینه‌سازی‌هایی لازم که خواستار آن هستند هم سوالاتی پرسیده شده است. در ادامه هارمونیکس در حساب شخصی خود گفت اشاره نکردن به پلتفرم Wii U در زمان معرفی Rock Band 4 از روی عمد نبوده است:
ما دوست داریم تا جای ممکن مردم بازی‌های ما را تجربه کنند.
بنابراین اگر منتظر عرضه نسخه Wii U بازی Rock Band 4 هستید باید به شما بگوییم که اگر تقاضا زیاد باشد، شاهد رخ دادن این اتفاق خواهید بود. Rock Band هارمونیکس در زمان معرفی  Rock Band 4 اعلام کرد این بازی از ابزار موسیقی قدیمی شما پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند محتویات خود از نسخه‌های قبلی این سری که برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شدند را به Rock Band 4 بیاورند و از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. اگرچه بازی Rock Band 4 از ابزارهای موسیقی قدیمی شما پشتیبانی می‌کند، اما شرکت مَدکَتز در حال ساخت ابزارهای موسیقی جدید برای نسخه‌ی جدید این بازی است. هارمونیکس برای استفاده از قدرت کنسول‌های نسل هشتم و استخراج نهایت قدرت آن‌ها، برای بازی Rock Band 4 یک موتور جدید بازیسازی تولید کرده و به همین دلیل این بازی با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم روی کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد. طبق شایعات جدید دیگری که این روزها در محافل خبری وجود دارد، احتمالا بازی Rock Band 4 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. اگرچه هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما هارمونیکس احتمالا در حال ساخت نسخه جدید سری بازی‌های Guitar Hero هم است. در آخرین گزارشات مجله‌ی اروپایی گیم‌ریَکتور، خبر از عرضه نسخه جدید این سری بازی‌ها داده شده بود. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده