نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Just Cause 3 شامل هوش مصنوعی پیشرفته، رخدادهای تصادفی و نواحی غنی است

آخرین شماره از مجله PC Gamer مصاحبه‌ی جدیدی را با استودیو اَوِلانچ، سازندگان بازی موردانتظار Just Cause 3 انجام داده و اطلاعات جدیدی را از خصوصیات اصلی این بازی منتشر کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
مناطق و نواحی بازی Just Cause 3 از شهر، پایگاه، پایگاه نظامی، چالش‌، ماموریت‌های فرعی و رخدادهای تصادفی غنی و پرمحتوا است. متاسفانه سازندگان هیچ اطلاعاتی را از ماهیت رخدادهای تصادفی که در جزیره مِدیسی اتفاق می‌افتد، منتشر نکردند. رولَند لِسترلین، کارگردان Just Cause 3 گفت قسمت شمالی نقشه بازی دارای مناطق باز زیادی است و بازیکنان با استفاده از جت می‌توانند به این مناطق سفر کنند. وی همچنین اعلام کرد اعضای اَوِلانچ به سختی در حال کار روی هوش‌ مصنوعی بازی و بهینه‌سازی آن هستند. یکی از مثال‌هایی که برای خصوصیات هوش مصنوعی پیشرفته برده شده این است که زمانی که بازیکنان از یک ماشین نظامی قدرتمند استفاده کنند، بازی سربازان RPG به دست را به سوی شما و از بین بردن ماشینتان می‌فرستد. لسترلین در ادامه گفت زمانی که یک هلی‌کوپتر نظامی را داخل یک پایگاه نظامی ببرید، ضدهوایی پایگاه هلی‌کوپتر شما را مورد هدف قرار می‌دهد:
با انجام این کار زمانی که به پایگاه دشمنان حمله کنید هیجان بازی چند برابر بیشتر می‌شود. شاید با چتر و اسلحه خود وارد پایگاه دشمن شوید و پس از آن با قلابی که در دست دارید وارد هلی‌کوپتر دشمن شوید. هرچه تنوع بیشتر باشد، بازی جذاب‌تر می‌شود.
Just Cause 3 داستان Just Cause 3 سال‌ها بعد از اتفاقات نسخه‌ی دوم آن روایت خواهد شد. ریکو همچنان شخصیت اصلی بازی است اما به شکل قابل ملاحظه‌ای پیر شده است. مدیسی، مجمع‌الجزایری خیالی در دریای مدیترانه محل وقوع داستان خواهد بود و ریکو به جنگ علیه ژنرال دی‌راوِلو و حکومت او خواهد پرداخت. تجهیزات جدید بسیاری در شماره‌ی سوم بازی برای ریکو در دسترس خواهد بود که از جمله جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به قلاب و لباس بالدار او اشاره کرد. قلاب او تقریباً به هر شیئی متصل می‌شود و با لباس جدید خود، می‌تواند مدت طولانی‌تری و با سرعت بیشتری در هوا به پرواز دربیاید. Just Cause 3 که توسط استودیو  اَوِلانچ در حال ساخت است در ماه ژوئن سال جاری میلادی (خرداد ۱۳۹۴) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد. منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده