// دوشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

تاریخ انتشار بازی Halo 5: Guardians به صورت رسمی مشخص شد

آیا برای تجربه‌ی یک Halo دیگر آماده‌اید؟ سرانجام تاریخ انتشار بازی Halo 5: Guardians مشخص شد و می‌توانید برای تجربه‌ی این بازی لحظه‌شماری کنید. در ادامه با زومجی همراه باشید.
بازی Halo 5: Guardians به صورت رسمی در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۳) میهمان دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان خواهد بود. خبر بد این است که باید برای تجربه‌ی این بازی حدود ۶ ماه و ۲۷ روز صبر کنید. اما حداقل تاریخ انتشاری بازی اعلام شده است و باعث شده تا از عطش طرفداران کاسته شود. مایکروسافت و ۳۴۳ اینداستریز تریلری نیز همزمان با اعلام خبر تاریخ انتشار بازی منتشر کرده است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید. مایکروسافت در توئیتر خود گفت:
مستر چیف، اسپارتان لاک. کدام شکارچی است و کدام شکار می‌شود؟
این ویدئو را می‌توان یکی از بزرگترین نمایش‌های تاریخ دنیای سرگرمی دانست. در این ویدئو سینمایی شاهد رویارویی مستر جیف افسانه‌ای و اسپارتان لاک، شکارچی حرفه‌ای فرماندهی سازمان فضایی هستیم.  و اسپارتان لاک نیز در همان‌جا حضور دارد و از مسترچیف درباره‌ی میراث و انگیزه‌اش می‌پرسد. در صحنه‌ی بعدی مستر چیف زخمی شده است ( تصویری نیز از این صحنه مدت‌ها پیش منتشر شده بود)، صحبت‌های تاثیر‌گذاری را درباره‌ی ارزش واقعی یک قهرمان به زبان می‌آورد.. بونی راس، رئیس استودیوی ۳۴۳ اینداستریز می‌گوید:
ما می‌خواهیم Halo 5 بازی شود که بتواند به قول‌های داده شده به طرفداران Halo از لحاظ دامنه‌،مقایس و داستان‌سرایی عمل کند. ما می‌خواهیم با حجم دنیای بازی و مبازراتی که بازیکنان تجربه‌ می‌کنند، آن‌ها را شگفت زده کنیم. این تازه شروع کار است و ما تا فرا رسیدن مراسم E3 امسال و نمایش بازی به تمامی طرفداران ایکس‌باکس در سراسر دنیا، لحظه شماری می‌کنیم.

دانلود ویدئو با کیفیت 360p

به نظر می‌رسد که در مراسم E3 2015 شاهد خبر‌های خوبی از طرف استودیوی ۳۴۳ اینداستریز خواهیم بود. آیا شما هم از مشخص شدن تاریخ انتشار این بازی خوشحال هستید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده