طراح ارشد گیم پلی بازی Destiny به بتسدا پیوست
همریک
در سال ۲۰۰۹ به
بانجی
پیوست، پیش از آن او به مدت دو سال در استودیوی
میدوی آستین
وظیفه ساخت نقشههای بخش چندنفره آنلاین، اصلاح درجههای بخش تک نفره و دیگر فعالیتهای مربوط به طراحی را داشت. او حتی در مراحل ساخت و عرضه بازی BlackSite: Area 51 مسئول رفع باگهای بازی و برنامه نویسی بود.
همریک
در تویتر در اینباره اینگونه توضیح داد:
جمعه پیش رو، تقریبا بعد از ۶ سالِ شگفت انگیز و ساخت بازیهایی مانند Halo Reach و Destiny، من با خانواده خودم در خداحافظی خواهم کرد. ماجراجوییهای جدیدی در انتظار است. به هر دو خانواده خودم در بانجی و طرفداران از تمام وجود و قلبم میگویم متشکرم. بودن با شما بسیار پرافتخار و لذت بخش بود. من آنقدر دلم برای تنگ خواهد شد که حتی کلمات نمیتوانند وضعیت را وصف کنند اما بخاطر چالشهای جدید و نزدیک بودن به خانواده و زادگاه خودم بسیار هیجان زده هستم. بانجی دوستت دارم. بخاطر میلیونها خاطره فوق العاده متشکرم. به موفقیت خود ادامه دهید. همیشه و تا آخر عمر طرفدارتان خواهم بود.
! خواهد بود! من برای کار در استودیوی داخلی استخدام شدهام و بی نهایت بابتش هیجان دارم. امیدوارم شما دوستان کار من در آنجا را هم دنبال کنید.
جاش همریک
در طی عمر کاری خود بر روی قسمتهای بسیار تخصصی مانند طراحی بخش چندنفره، طراحی رابط کاربری و طراحی سیستم کار کرده است، لذا میتوان گفت
بتسدا
از استخدام او به احتمال زیاد بسیار بهره خواهد برد. هرچند که بازیهای این کمپانی معمولا تمرکز وسیعتری روی بخش تک نفره دارند، آیا بتسدا قصد دارد تا در آینده با بازیهایش حضور بیشتری در جوامع آنلاین و چند نفره داشته باشد؟
همریک
به طور کامل فاش نکرد که در
بتسدا
دقیقا چه کاری خواهد کرد ولی این کمپانی برای سالهای پیش رو بازیهای بسیار مختلفی را در دست ساخت دارد مانند Fallout 4، نسخه بعدی Doom و احتمالا Dishonored 2. همچنین
بتسدا
چندی پیش اعلام کرد که برای اولین بار در طی مراسم E3
کنفرانسی کاملا مخصوص به بازیهای خودش برگذار خواهد کرد
پس میتوان به راحتی حدس زد که استودیوهای این شرکت به شدت دستشان پر است. باید منتظر ماند و دید که این شرکت موفق چه برنامههایی برای آینده در نظر دارد. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. منبع:
نظرات