// یکشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۱

سازنده‌ی بازی Lords of the Fallen به کوجیما پیشنهاد کاری داد

در این میان که حرف و حدیث‌های فراوانی بین هیدئو کوجیما و شرکت کونامی وجود دارد، استودیویی پیشنهاد کاری به این بازی‌ساز افسانه‌ای داده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
دِک ۱۳، استودیوی سازنده‌ی بازی Lords of the Fallen در توئیتر خود یک پیشنهاد کاری به هیدئو کوجیما داده است که متن این پیام را در زیر می‌توانید مشاهده کنید:
آقای هیدئوی کوجیمای عزیز، از آن‌ جایی که شما در حال جستجو هستید، ما یک پُست خالی تحت عنوان سرپرست بخش طراحی بازی در استودیوی دِک ۱۳ داریم. لطفا با ما در ارتباط باشید. استودیوی دِک ۱۳ اینترکتیو - ۲۷ مارس ۲۰۱۵ (۷ فروردین ۱۳۹۴)
در هفته‌های گذشته اخبار شوکه کننده‌ای منتشر شد که مشکلاتی داخلی بین کونامی و کوجیما پیش آمده و کونامی بدون هیچ اعلام قبلی، اسم استودیو کوجیما پروداکشنز و هیدیو کوجیما را از بازی‌های سری Metal Gear حذف کرد. کلیه حساب‌های کاربری مرتب و سایت‌های این بازی‌ها نیز به کونامی تغییر نام دادند و حتی شعبه‌ی آمریکا کوجیما پروداکشنز به کونامی لس آنجلس تغییر نام داد. هنوز از جزئیات دقیق این مشکلات پیش آمده مطلع نیستیم، اما هر چه که هست، هیدیو کوجیما بعد از تکمیل ساخت Metal Gear Solid 5: Phantom Pain در اواخر سال جاری میلادی، این شرکت را ترک خواهد کرد. به نظر شما استودیوی دِک ۱۳ می‌تواند مقصد مناسبی برای هیدئو کوجیما باشد؟ منتظر نظرات شما درباره‌ی این خبر هستیم. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده