// شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۸

سال ۲۰۱۵ منتظر بازی The Legend of Zelda برای Wii U نباشید

ایجی ائونوما، تولید‌کننده‌ی سری بازی های The Legend of Zelda بیانیه‌ای را به صورت ویدئویی در رابطه با بازی The Legend of Zelda برای کنسول Wii U منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در این بیانیه، او می‌گوید که اولویت اول تیم بازی‌سازی آن‌ها، عرضه‌ی The Legend of Zelda در سال ۲۰۱۵ نیست. این در حالی است که ائونوما هرگز به صورت صریح اشاره نکرد که بازی تا سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده و این خبر تنها احتمال به وقوع پیوستن آن را تایید می‌کند. ائونوما در این ویدئو گفت:
با گذشت سه ماه از مراحل ساخت و توسعه‌ی بازی، قبل از این که ما امکانات جدیدی را برای این بازی کشف کنیم، آزادی عمل و کاوش هرگز در یک بازی Zelda وجود نداشت. اکنون این احساس وجود دارد که ما پتاسیل‌ ساخت چیز‌هایی فراتر از انتظارات‌مان را داریم.
او در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت که به جای این که بازی را طبق یک برنامه و تاریخ از قبل تعیین شده تحویل دهند، می‌خواهند کامل‌ترین بازی Zelda  را بسازند.

ائونوما می‌خواهد برای ساخت بازی که شایستگی صبر طرفداران را داشته باشد، زمان بیشتری را صرف کند. به همین دلیل بازی The Legend of Zelda کنسول Wii U در مراسم E3 2015 حضور نخواهد داشت. دانلود ویدئو با رزولوشن 360p

مطمئنا اگر تمامی سازندگان این رویه‌ را برای ساخت بازی‌های خود پیش بگیرند و بازی‌های خود را بدون عجله‌ی در عرضه‌ی آن بسازند،‌ مصرف‌کنندگان بیش از پیش از بازی‌های آن‌ها استقبال خواهند کرد. شما هم با این موضوع موافقید؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده