// شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۲

آیا بروزرسانی جدید GTA V باعث کاهش گرافیک بازی می‌شود؟

به نظر می‌رسد که بروزرسانی شماره‌ی ۱.۰۸ که جدیدترین بروزرسانی بازی Grand Theft Auto V باعث کاهش گرافیک این بازی شده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این اظهار نظر توسط آنالیز‌های یک کاربر یوتیوب اسپانیایی صورت گرفته است. این کاربر نسخه‌ی اولیه‌ی بازی را نصب کرده و تفاوت‌های میان آن و نسخه‌ی ۱.۰۸ را ثبت کرده است. نتایج نشان می‌دهد که گرافیک بازی Grand Theft Auto V با این بروزرسانی کاهش یافته است. به خصوص در بخش برخورد خودرو‌ها این موضوع کاملا دیده می‌شود. در ویدئویی که به همین منظور منتشر شده است. همچنین سیستم برخورد وسایل نقلیه دچار کاهش کیفیت بصری شده است.

دانلود ویدئو

راک استار هنوز نسبت به این موضوع عکس‌العملی  نشان نداده است. اما زیاد معمول به نظر نمی‌رسد که سازنده‌‌ای بپذیرد که بازی ساخته‌ شده‌اش بدتر از قبل شده باشد. آیا این تصمیم به بخش محتوای آنلاین Heist بازی مربوط می‌شود؟ پس از مشاهده‌ی ویدئو نظرات خود را با ما در میان بگذارید. نسخه‌ی کنسولی محتوای آنلاین Heists بازی Grand Theft Auto V در تاریخ ۱۰ مارس (نوزدهم اسفند) عرضه شد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی این بسته الحاقی، همزمان با عرضه ی بازی در تاریخ ۱۴ آپریل (بیست و پنجم فروردین) منتشر خواهد شد. GTA V  پاییز ۱۳۹۲ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس 360 و پاییز ۱۳۹۳ برای  ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده بود. منبع: eteknix


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده