ابراز علاقه گیرباکس به ساخت نسخه اول Borderlands برای نسل کنونی

شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
Borderlands
با توجه به صحبت‌های ، رئیس استودیوی ، آن‌ها علاقه مند به ساخت اولین نسخه از مجموعه Borderlands برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هستند. با برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
تبلیغات

رندی پیچفورد

مدیر عامل استودیوی

گیرباکس

در آخرین پادکست

میجر نلسون

از

مایکروسافت

حضور داشت و اعلام کرد که اگر بازی Borderlands The Handsome Collection به اندازه کافی موفق عمل کند، ممکن است کمپانی

تو-کی گیمز

ساخت نسخه اول را هم برای نسل کنونی در نظر گیرد. پیچفورد همچنین در مصاحبه دیگری گفت:

از آنجایی که مجموعه‌ی The Handsome Collection شامل دو بازی Borderlands: The Pre-Sequel و Borderlands 2 می‌شود، پس هنوز نسخه اول برای عرضه در نسل کنونی جا مانده است. اگر این مجموعه موفق عمل کند، مطمئن هستم که اعضای ، افرادی که به عرضه‌‌ی درست بازی و رساندن آن به دست مشتری اهمیت می‌دهند، متوجه این موضوع خواهند شد. و من واقعا دوست دارم تا با اعضای تیم درباره اینکه چگونه Borderlands 1 را برای نسل جدید عرضه کنیم گفتگو داشته باشم. پس همانطور که گفتم اگر The Handsome Collection به اندازه کافی موفق باشد، می‌توانیم به آن موضوع هم بپردازیم و من عمیقا دوست دارم چنین اتفاقی بیافتد. من واقعا دوست دارم تا تمام بازی‌های مجموعه Borderlands را برای نسل جدید داشته باشیم.

طبق گفته‌های او هرچند مشکل اصلی چیز دیگری است، نسخه‌ی اول برای سخت افزاری کاملا متفاوت ساخته شده بود و انتقال آن برای سخت‌افزارهای جدید باعث به وجود آمدن مشکلات تکنیکی مختلفی می‌شود که البته می‌توان آن‌ها را برطرف کرد.

گیرباکس

درحال مشغول ساخت بازی آنلاین چندنفره خود یعنی Battleborn است، در کنار آن نیز استودیو چندی پیش شروع به استخدام افراد جدیدی برای ساخت

نسخه سوم بازی Borderlands

کرد. آن‌ها همچنین اعلام کردند که دوست دارند به زودی کار ساخت بر روی

نسخه دیگری از مجموعه Brothers in Arms

را شروع کنند. هرچند که داشتن بازی‌های موفقِ قدیمی برای کنسول‌های نسل جدید ممکن است برای برخی خوشحال کننده باشد اما از زمان آغاز این نسل تا به الان بازیکنان بیشتر بجای تجربه بازی‌های جدید و نسل بعدی، شاهد عرضه ریمسترها و کالکشن‌های نسل قبلی بوده‌اند؛ البته نباید فراموش کرد که ریمستر کردن همیشه بد نیست و کمک می‌کند تا استودیوی سازنده با سخت افزار جدید بیشتر آشنا شود و در ساخت بازی جدید خود بهتر عمل کند تا مانند Assassin's Creed Unity شاهد مشکلات فنی فراوان در زمان عرضه نباشیم. نظرات خود را در این باره،‌با زومجی به اشتراک بگذارید. منبع:

VG247

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات