// پنجشنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۸

بسته‌ الحاقی جدیدی برای بازی The Talos Principle معرفی شد

بسته‌ الحاقی جدیدی به نام Road to Gehenna برای بازی The Talos Principle معرفی شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
این بسته‌ی الحاقی دنباله‌‌ی داستان بازی اصلی است. یوریل، یکی از فرشتگان مقرب متون مقدس یهودی، به دنیایی عجیب‌‌ و‌ غریب و مخفی برای ماموریتی تحت عنوان «رحمت و رستگاری» رفته است. یوریل می‌خواهد به هر قیمتی که شده است، برای آزادی روحِ سردرگم تلاش کند. بسته‌ الحاقی Road to Gehenna شامل چهار قسمت به همراه چالش‌های پازلی پیشرفته است. تام جوربرت، دستیار نویسنده‌ی بازی The Talos Principle می‌گوید:
ما می‌خواهیم دنیای The Talos Principle دوباره ملاقات کنیم و شخصیت‌ها و دنیای جدیدی را به همراه فرهنگ و تاریخ آن‌ها ارائه دهیم. با بسته‌ی الحاقی Road to Gehenna ما روایت داستان کاملا جدیدی که باعث گسترش سیاحت‌های شخصیت اصلی شده است را خلق کرده‌ایم.
talos_principle_the_road_to_gehenna_-_screen_2-1152x648 بسته‌ی الحاقی Road to Gehenna بازی The Talos Principle بهار امسال از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس در دسترس خواهد بود. همچنین این بازی قرار است اواسط امسال برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴ و کنسول اندرویدی شیلد انویدیا عرضه شود. بازی به دست سازندگان افسانه‌ای بازی Serious Sam به صورت معمایی و فلسفی طراحی شده است. داستان بازی اصلی به این گونه روایت می‌شود که ناگهان از خواب بیدار می‌شوید و خود را در یک محیط عجیب و غریب می‌یابید , جهانی متناقض از ویرانه‌های باستانی و فن‌آوری‌های پیشرفته. بازی، قرار است توانایی‌های شما را با معماهایی که بر سر راه‌تان قرار می‌دهد، به چالش بکشد. وجود بیش از ۱۲۰ معمای جالب، روایت داستانی در مورد انسانیت، تکنولوژی و تمدن، کشف سرنخ و ابداع نظریه‌ها تنها بخشی از ویژگی‌های منحصر به فرد بازی است. در صورت تجربه‌ی این بازی، نظرات خود را با زومجی  در میان بگذارید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده