// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳

انتشار آپدیت گرافیکی Overwatch برای ایکس باکس وان ایکس

به‌زودی آپدیت گرافیکی بازی Overwatch برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی Blizzard امروز انتشار آپدیت گرافیکی بازی Overwatch برای کنسول ایکس باکس وان ایکس را تایید کرد. با توجه به فروش خوب این کنسول و پیشرفت قابل توجه‌اش نسبت به کنسول ایکس‌باکس وان، طبیعی است که برای بیشتر بازی‌های قدیمی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس آپدیت گرافیکی منتشر شود.

با توجه به انتشار آپدیت گرافیکی Overwatch برای پلی استیشن 4 پرو در یک سال پیش، آپدیت گرافیکی ایکس‌باکس وان ایکس امری غیر قابل انتظار نبود؛ ولی با این حال تجربه‌ی بازی Overwatch با کیفیت 4K روی این کنسول لذت‌بخش است. بلیزارد طی مصاحبه‌ی جدیدش اجرای بازی Overwatch با کیفیت 4K روی ایکس‌باکس وان ایکس را تایید کرد:

تیم سازنده‌ی اورواچ درباره‌ی پتانسیل کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بسیار شگفت‌زده است. ما فعلا در حال بررسی میزان افزایش کیفیت اورواچ هستیم تا از سخت‌افزار قدرت‌مند این کنسول استفاده‌ی کامل بکنیم و هدف ما نیز پیاده‌سازی رزولوشن 4K روی ایکس‌باکس وان ایکس است. برای تیم ما خیلی مهم است که رابط کاربری را برای صفحه‌های بسیار بزرگ طراحی کند. به‌زودی اخبار جدیدی را از پشتیبانی 4K روی کنسول ایکس‌باکس وان در اختیار مردم خواهیم گذاشت.

بازی Overwatch هم‌اکنون روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده