کامنت الکترونیک آرتز در مورد بازی Star Wars Battlefront 2 رکورد امتیاز منفی تاریخ ردیت را شکست!
یکی از نمایندگان الکترونیک آرتز اخیرا به ادعای یکسری از بازیکنان مبنی بر اینکه برای آزادسازی شخصیت دارت ویدر در بازی Star Wars Battlefront 2 به ۴۰ ساعت بازی کردن نیاز است پاسخ داده و دیدگاه این شخص واکنش بسیار منفی و رکوردشکنانه بازیکنان را به دنبال داشته است.
تیم انجمن الکترونیک آرتز در یکی از سابردیتهای بتلفرانت به یکی از موضوعات مطرح شده در آن پاسخ داده است. ماجرا از این قرار است که یکی از اعضای ردیت ادعا کرده برای آزادسازی تنها دو شخصیت بازی یعنی دارت ویدر و لوک اسکای والکر به ۸۰ ساعت زمان نیاز است و الکترونیک آرتز گفته برای «ایجاد حس افتخار و موفقیت بازیکنان از آزادسازی شخصیتهای مختلف» این تصمیم گرفته شده است.
الکترونیک آرتز با این پاسخ نه تنها از تصمیم عجیب سازندگان بازی حمایت کرده، بلکه عملا این موضوع را تایید کرده و موجب خلق سکانسی تاریخی در ردیت شده است! پاسخ الکترونیک آرتز تاکنون ۲۲۸ هزار امتیاز منفی (یعنی امتیازات منفی منهای امتیازات مثبت که البته در این سناریو بعید است امتیاز مثبتی وجود داشته باشد) دریافت کرده و در صورتیکه آمار سابردیت ListOfComments صحیح باشد، کامنت الکترونیک آرتز لقب بیشترین منفی تاریخ ردیت را از آن خود کرده است و تقریبا ۱۰ برابر رتبه دوم این فهرست که تازه برای رکورد شکنی از حیث تعداد امتیاز منفی در ردیت ایجاد شده بوده امتیاز منفی دریافت کرده است!
در ادامه میتوانید این کامنت تاریخی الکترونیک آرتز را مطالعه کنید:
به نظر میرسد توجیه الکترونیک آرتز خریدار ندارد و برخی واکنشهای تند بازیکنان به آن در مورد این بازی جنگ ستارگان را مرور میکنیم. کاربر Scrambles84 گفته است:
اینکه بازیکنانی بتوانند «حس افتخار و موفقیت بابت آزادسازی» را با پرداخت پول دور بزنند، در حالیکه ما مجبور باشیم به اندازه یک کار تمام وقت بازی کنیم تا فقط یک شخصیت را آزاد کنیم مسخره است.
اولین پاسخ به الکترونیک آرتز حتی از مورد بالا هم تندتر است. کاربر Yuanrang wrote در ابتدای کامنت خود به ویژگیهای مثبت بازی Star Wars Battlefront و سپس نسبت به ویژگیهای پولپرستانه نسخه دوم اعتراض میکند:
قراردادهای
و اما در ادامه یکی از کابران طعنه سنگینی به الکترونیک آرتز انداخته است:
ماجرای ۴۰ ساعت زمان برای آزادسازی دارت ویدر پیش از آغاز امکان تجربه ۱۰ ساعته بازی از طریق سرویس EA Access و سرویس Origin Access در اوایل هفته و از این پست سابردیت بتلفرانت آغاز شد. در نظر داشته باشید که شخصی که چنین تخمینی زده پس از تجربه ۲۱ مسابقه در حالت چدنفره Galactic Assault به این نتیجه رسیده و اعتبار داخل بازی که به عملکرد برتر بازیکنان، رسیدن به نقاط عطف یا رسیدن به نقاط خاصی از بخش تکنفره بازی Battlefront 2 که بازیکنان داده میشود را در نظر گرفته است. با این وجود تحلیلها نشان داده تخمین این شخص کاملا صحیح بوده است؛ به این صورت که به طور متوسط مسابقات بازی ۲۵۰ اعتبار در ازای هر ۱۰ دقیقه به بازیکنان میدهند، بنابراین برای رسیدن به ۶۰ هزار اعتبار موردنیاز برای آزادسازی ویدر یا اسکای والکر، بایستی ۴۰ ساعت بازی کنید و در ضمن کامنت الکترونیک آرتز هم نشان میدهد که کمپانی از این موضوع آگاهی کامل دارد.
در واقع، الکترونیک آرتز پس از کامنت اول خود یک کامنت تاریخی دیگر هم منتشر کرده و توضیحات بیشتری ارایه داده است:
کامنت بالا هم موفق به دریافت ۶۵۵۷ امتیاز منفی شده و رتبه ۹ جدول را به خود اختصاص داده است.
بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.