// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۵

سازنده بازی Pokemon GO به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد

نیانتیک لبز اعلام کرد پس از منتشر شدن بازی جدیدش یعنی Harry Potter: Wizards Unite، به پشتیبانی از بازی Pokemon Go ادامه می‌دهد.

هفته گذشته در جریان اخبار بازی موبایل خواندیم که سازنده بازی Pokemon Go یعنی استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) قصد دارد با همکاری کمپانی برادران وارنر و بخش سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر، بازی جدیدی را بر پایه دنیای هری پاتر توسعه دهد که با نام بازی Harry Potter: Wizards Unite معرفی شده است.

حال شاید این سوال برای طرفداران بازی Pokemon Go پیش آید که آیا بازی جدید در روند پشتیبانی توسعه‌دهندگان از بازی Pokemon Go اختلال ایجاد خواهد کرد یا خیر. سازندگان اخیرا خاطرنشان کردند که به طور «۱۰۰ درصد به بازی تعهد دارند» و همچنین قصد دارند تجربه‌هایی غیر‌تکراری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. همچنین به نقل از سازندگان، کاربران ارتباط عمیق‌تری با دنیای این بازی برقرار خواهند کرد و آنها همچنین قصد دارند که با محتوای جدید، ویژگی‌هایی نو و در عین حال «شگفت‌انگیز» را به این بازی اضافه کنند.

بازی Harry Potter: Wizards Unite به طور انحصاری برای دستگاه‌های موبایل منتشر می‌شود و همانند پروژه‌های پیشین استودیو نیانتیک بازی در سبک واقعیت افزوده (AR) طراحی شده است. اطلاعات بیشتر از جزئیات این بازی هنوز منتشر نشده است، اما سازندگان خاطرنشان کردند که با نزدیک شدن به انتشار بازی، اطلاعات بیشتری را با مخاطبان در میان خواهند گذاشت.

در خبر‌های دیگر، بازی Pokemon GO چندی پیش میزبان یک رویداد هالووین-محور شد که هیولا‌های جدیدی را به این بازی اضافه می‌کرد. همینطور سازندگان اعلام کردند که پوکمون‌های نسل سومی بیشتری در ماه دسامبر به این بازی اضافه خواهد شد.

بازی Pokomon Go در تاریخ ۱۶ تیرماه ۹۵ (۶ جولای ۲۰۱۶) برای آیفون و اندروید منتشر شده بود. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه پلتفرم خود مراجعه کنید و بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی Pokomon Go


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده