نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

دنباله بازی ARK: Survival Evolved احتمالا ساخته می‌شود

استودیو وایلدکارد به‌تازگی خبر از احتمال ساخت دنباله‌ای بر بازی ARK: Survival Evolved داده است.

چندی پیش بود که استودیو وایلدکارد (Wildcard) سازنده بازی ARK: Survival Evolved، با انتشار تریلری از بسته الحاقی Aberration برای این بازی رونمایی کرد. اگرچه این استودیو در حال حاضر مشغول کار روی سومین بسته الحاقی این بازی است، اما آن‌طور که در اخبار بازی به گوش می‌رسد، گویا استودیو وایلدکارد علاوه بر انتشار بسته‌های الحاقی، نقشه‌های دیگری نیز برای این بازی در سر دارد.

اخیراً وب‌سایت دوال‌شاکرز طی مصاحبه‌ای با جسی رپچک، کارگردان بازی ARK: Survival Evolved از آینده این بازی و کل مجموعه پرسیده است. رپچک در جواب به این سوال اعلام کرد که تیم سازنده بازی در حال حاضر بیش‌تر تمرکز خود را روی بسته الحاقی Aberration که قرار است در همین ماه جاری برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود، قرار داده است.

رپچک هم‌چنین اضافه کرد که علاوه بر این بسته الحاقی، محتوای اضافی دیگری نیز برای بازی ARK: Survival Evolved در دست ساخت است و قرار است که سال آینده میلادی عرضه شود. در ادامه رپچک عنوان کرد که اقدامات بعدی آن‌ها به میزان زیادی به نحوه عملکرد و بازخورد این بسته‌های الحاقی بستگی دارد. رپچک گفته:

من فکر می‌کنم با این روند حرکت رو به جلو، دیر یا زود ARK نیاز به یک دنباله هم خواهد داشت. مطمئناً هر زمان که وقتش برسد، ما به این گزینه نیز فکر می‌کنیم.

رپچک در نهایت تاکید کرد استودیو وایلدکارد هنوز کار روی دنباله بازی ARK: Survival Evolved را آغاز نکرده، اما در عین حال معتقد بود موفقیت چشم‌گیر این بازی، ساخت دنباله‌ای بر آن را تضمین می‌کند.

در جواب به این سوال که آیا تیم سازنده ایده‌ای برای دنباله بازی دارد، رپچک عنوان کرد که تیم سازنده هنوز ایده‌های زیادی برای بازی ARK: Survival Evolved در سر دارد و قرار است تمام این ایده‌ها را در قالب بسته‌های الحاقی به بازی اضافه کند. به همین دلیل فکر کردن به دنباله بازی به زمان بعد از ارائه این محتویات اضافی موکول خواهد شد.

بازی ARK: Survival Evolved در حال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است و به‌تازگی آپدیتی برای پشتیبانی از کنسول ایکس باکس وان ایکس نیز دریافت کرده است. برای خبرهای بیش‌تر از این بازی می‌توانید به صفحه بازی ARK: Survival Evolved در وب‌سایت زومجی مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده