// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Total War: Rome 2 یک بخش داستانی بزرگ دریافت خواهد کرد

Creative Assembly اعلام کرد که به‌زودی یک بسته الحاقی داستانی به همراه یک آپدیت رایگان برای بازی Total War: Rome 2 منتشر می‌شود.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی (Creative Assembly) اعلام کرد که بازی Total War: Rome 2 به‌زودی یک کمپین داستانی بزرگ با نام Empire Divided دریافت می‌کند.

وقایع کمپین داستانی یاد شده ۲۷۰ سال پس از میلاد مسیح اتفاق می‌افتد و کاربران خود را در امپراطوری روم خواهند دید، جایی که قدرت آن سست شده است و دشمنان قصد دارند که از کوچک‌ترین موقعیت استفاده و آن را اشغال کنند.

محتوای Empire Divided شامل ۱۰ فرقه قابل بازی از ۵ فرهنگ مختلف می‌شود که وقایع آن در بازه زمانی کوتاه‌تری نسبت به کمپین اصلی دنبال می‌شود. نیمی از فرقه‌های قابل بازی که به آنها اشاره شد، سازندگان از آنها به عنوان «قهرمانانه» یاد کردند، این امر به این معنی است که این فرقه‌ها شامل ویژگی‌هایی می‌شود، طوری که شاهد رهبرانی در فرقه‌ها خواهید بود که در نبرد‌ها شکست نمی‌خورند. گفتنی است که Rome یکی از این فرقه‌ها محسوب می‌شود.

DLC جدید بازی Total War: Rome 2 برای انتشار در تاریخ ۹ آذر ماه (۳۰ نوامبر) برنامه‌ریزی شده است. همچنین سازنگان قصد دارند که به بازی‌های قدیمی Total War برگردند و در کنار آن روی پروژه‌های بزرگتری کار کنند.

همچنین بازی Total War: Rome 2 میزبان یک آپدیت رایگان می‌شود که با بهینه‌سازی‌های روی سیستم «سیاست بازی» همراه است و به گفته سازندگان «تاثیر مستقیم» بیشتری روی نقشه بخش کمپین دارد، طوری که اجازه می‌دهد اصلاحات دولتی و جنگ‌های داخلی در اواسط بازی اتفاق بیافتد. آپدیت یاد شده به همراه محتوای جدید در تاریخ ۹ آذر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته گفتنی است که یک فاز آزمایشی (بتا) نیز برای آن هم‌اکنون برگزار شده است.

جالب است بدانید سازندگان پس از ۴ سال هنوز به پشتیبانی از این بازی ادامه می‌دهند. بازی Total War: Rome 2 در سال ۲۰۱۳ منتشر شده است و هم‌اکنون برای کاربران کامپیوتر ویندوز و مک در دسترس است و قرار است به پلتفرم لینوکس نیز راه پیدا کند.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده