// یکشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۹

بازی‌های واقعیت مجازی Bravo Team و The Inpatient تاخیر خوردند

بازی Bravo Team و بازی The Inpatient که هر دو برای پلی‌استیشن VR در حال توسعه هستند، تا سال ۲۰۱۸ تاخیر خوردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سونی در جریان یک توییت در حساب توییتر خود اعلام کرد که بازی Bravo Team و بازی The Inpatient که هر دو بازی توسط استودیو سوپرمسیو گیمز برای پلی استیشن VR در حال توسعه هستند، تا سال ۲۰۱۸ عرضه نخواهند شد. سونی اعلام کرده که دلیل تاخیر اعمال‌شده این است که تیم سازنده زمان بیشتری برای کار روی بازی داشته باشد تا بتواند تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در اختیار مخاطبان پلی‌استیشن VR قرار بدهد.

ماجراهای بازی The Inpatient شصت سال قبل از بازی Until Dawn روایت می‌شود و از نظر اتمسفر و فضای بازی، این دو اثر شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و می‌توان بازی The Inpatient را یک پیش درآمد داستانی برای بازی Until Dawn دانست. شما در این بازی در نقش یک بیمار مبتلا به فراموشی ظاهر می‌شوید که در آسایشگاه بلک‌وود بستری شده است.

در این میان بازی Bravo Team اثری کاملا متفاوت نسبت به The Inpatient به حساب می‌آید. در جریان این بازی تیراندازی اول-شخص، بازیکنان می‌توانند به پشت سنگرها و موانع بروند، پناه بگیرند و با یکدیگر به رقابت بپردازند. جدای از این موارد، بازی Bravo Team از حالت همکاری (کوآپ) نیز پشتیبانی می‌کند که بازیکنان در این حالت تجربه‌ای متفاوت را کسب خواهند کرد.

با این حساب بازی The Inpatient در تاریخ ۳ بهمن‌ماه (۲۳ ژانویه ۲۰۱۸) و بازی Bravo Team در تاریخ ۱۵ اسفندماه (۶ مارس ۲۰۱۸) به صورت انحصاری روی پلی‌استیشن VR عرضه خواهد شد.

از شما دعوت می‌کنیم برای مشاهده‌ی مشخصات فنی انواع هدست واقعیت مجازی و قیمت آن‌ها از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. پلی‌استیشن VR، هدست های آکیولس و وایو HTC در کنار دیگر هدست‌های واقعیت مجازی در این بخش در دسترس هستند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده