نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

تاریخ انتشار بسته Plains of Eidolon بازی Warframe برای کنسول‌ ها مشخص شد

استودیو دیجیتال اکستریمز اعلام کرد که بسته گسترش‌دهنده Plains of Eidolon بازی تیراندازی و سوم شخص Warframe در تاریخ ۲۳ آبان برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو دیجیتال اکستریمز از انتشار بسته گسترش‌دهنده Plains of Eidolon بازی Warframe در تاریخ بیست و سوم آبان‌ماه (۱۴ نوامبر) برای کنسول‌ها خبر داد. 

بازیکنان در بسته گسترش‌دهنده‌ی Plains of Eidolon می‌توانند در یک منطقه‌ی کاملا جدید و جهان‌باز به اکتشاف بپردازند که دارای چرخه شب و روز است. این محیط جدید تا ۵۰ کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و بازیکنان می‌توانند با وارد شدن به آن به تجربه حالت‌های مختلف بپردازند.

این بسته گسترش‌دهنده یک قهرمان یا وارفریم جدید را با نام گارا به جمع شخصیت‌های بازی اضافه می‌کند که دارای چهار قابلیت جدید است که در کنار سلاح و آیتم‌های قابل شخصی‌سازی وی به چشم می‌خورد. یکی از سلاح‌های این قهرمان آستیلا نام دارد که گلوله آن در صورت برخورد با دشمنان منفجر می‌شود. در آن سو چکش قدرتمند و شیشه‌ای وی یعنی ولنوس به او اجازه می‌دهد که حریفان خود را درهم بشکند.

برای دانلود از وب‌سایت آپارات اقدام کنید

بسته Plains of Eidolon به عنوان بزرگترین بسته گسترش‌دهنده‌ی بازی Warframe برای اولین بار در ماه جولای سال ۲۰۱۷ معرفی شد. محتوای این بسته برای کلیه‌ی کاربران بازی Warframe به طور رایگان قابل دانلود است و مدتی قبل برای کاربران کامپیوتر بازی در دسترس قرار گرفت.

بازی Warframe در تاریخ پنجم فروردین‌ماه ۱۳۹۲ (۲۵ مارس سال ۲۰۱۳) برای پی‌سی منتشر شد و پس از آن به دو کنسول ایکس‌ باکس وان و PS4 راه یافت. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده