// سه شنبه, ۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

تیم The Last of Us برروی بخش چندنفره‌ Uncharted 4: A Thief's End کار می کنند

در سوال جواب رابرت کاگبرن از استودیوی ناتی داگ با هواداران، او از پیوستن تیم بخش چندنفره‌ی بازی The Last of Us به تیم سازنده‌ی Uncharted 4 برای کمک به طراحی بخش چندنفره، خبر داده است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.
یکی از مورد انتظارترین بازی‌‌های انحصاری پلی استیشن 4 بی شک Uncharted 4: A Thief's End از استودیوی ناتی داگ است. هرچند این بازی با تاخیری چند ماهه، تاریخ عرضه‌ی آن از تعطیلات ۲۰۱۵ به بهار ۲۰۱۶ منتقل شد . با این‌ حال همان‌طور که انتظار می‌رفت، این تاخیر نتوانست تغییری در میزان انتظار طرفداران این مجموعه ایجاد کند. با توجه به عرضه‌ی سه شماره‌ی موفق از این مجموعه و گیم‌پلی تک‌نفره و چندنفره‌ی زیبای آن، انتظار می‌رود که بازی Uncharted 4: A Thief's End مانند شماره‌های قبل به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. به غیر از این‌، شماره‌های قبلی مجموعه Uncharted مادهای مختلفی در بخش چندنفره بازی داشت که در کنار سرگرم کننده بودن نمی‌توان منکر برخی ایرادات آن شد. با این حال ناتی داگ با بخش چندنفره‌ی  The Last of Us نشان داد که هنوز خلاقیت‌هایی برای بخش چندنفره‌ بازی‌های خود در چنته دارد. حال سوال اینجاست که حالت چندنفره‌ی بازی Uncharted 4: A Thief's End به چه شکلی خواهد بود؟ طبق گفته‌ی رابرت کاگبرن از ناتی داگ،  نیازی به نگرانی طرفداران مجموعه‌ی Uncharted در رابطه با بخش چندنفره‌ این بازی نیست. زمانی که یکی از طرفداران از کاگبرن سوال کرد که آیا طرفداران باید نگران بخش چندنفره بازی باشند؟ او پاسخ داد:
نه نیازی به نگرانی نیست. عظمت در انتظار شماست.
همانطور که در بالا اشاره شد. خبر خوب دیگری که می‌توان به طرفداران مجموعه Uncharted داد پیوستن تیم بخش چندنفره بازی The Last of Us به تیم Uncharted 4: A Thief's End برای کمک به طراحی این بخش است. کاگبرن در این رابطه گفت:
بسیاری ازاعضای  تیم « بخش چندنفره» The Last of Us به Uncharted 4 بازگشته‌اند.
دیدگاه شما در این رابطه چیست؟‌ با توجه به محبوبیت بخش چندنفره بازی The Last of Us به نظر شما پیوستن این تیم برای کمک به آخرین شماره‌ی مجموعه Uncharted چه تاثیری بر بخش چندنفره خواهد گذاشت؟ منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده