نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۹

کورتانا، یار همیشگی مسترچیف در بازی Halo 5: Guardians حضور پیدا خواهد کرد

کورتانا، یکی از شخصیت‌های اصلی سری Halo، با وجود اتفاقاتی که در انتهای بازی Halo 4 برایش افتاد، در بازی Halo 5: Guardians حضور پیدا خواهد کرد. با زومجی و اطلاعات هیجان‌انگیزی از بازی Halo 5 همراه باشید.
اگر هنوز موفق به تجربه بازی Halo 4 نشده‌اید، از خواندن ادامه‌ی مطلب خودداری کنید، چراکه وقایع بزرگ داستانی این بازی در ادامه برای شما فاش خواهد شد. مایک کولتِر، صداگذار و بازیگر نقش مامور لاک در بازی Halo 5: Guardians اخیرا تایید کرد شخصیت کورتانا که در انتهای بازی Halo 4 از بین رفت، در نسخه جدید سری بازی‌های Halo حضور پیدا خواهد کرد:
زمانی که لاک وارد Halo 5: Guardians می‌شود، شما تبدیل شدن وی به یک سرباز اسپارتان را مشاهده خواهید کرد. مشخصا مسترچیف و کورتانا در داستان بازی دخالت خواهند داشت، اما لاک یکی از شخصیت‌های قابل بازی Halo 5 خواهد بود.
با این حال لاک شخصیت اصلی Halo 5: Guardians محسوب نمی‌شود و تنها در اوقات مشخصی می‌توان در نقش وی بازی کرد. کولتر در ادامه گفت لاک به یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای Halo تبدیل خواهد شد و شاید در بازی‌های بعدی این سری هم حضور پیدا خواهد کرد:
لاک نقش بزرگی را در Halo 5 ایفا خواهد کرد. او یکی از شخصیت‌های جدیدی است که در قسمت‌های بعدی این بازی هم حضور پیدا می‌کند. بنابراین منتظر همراهی مامور لاک در دنیای Halo باشید.
رابطه‌ای میان مامور لاک و مسترچیف هنوز مشخص نیست، اما کولتر در گذشته تایید کرد نمی‌تواند تشخیص دهد لاک دوست یا دشمن چیف است. با این حال کولتر اعلام کرد ماموریت اصلی لاک شکار مسترچیف است:
در حال حاضر شما نمی‌دانید هدف اصلی لاک برای یافتن مسترچیف چیست و اگر او را پیدا کند چه اتفاقی برای قهرمان محبوب دنیای Halo خواهد افتاد. اما این مسئله یکی از گره‌های اصلی داستانی در Halo 5 خواهد بود.
مَسترچیف پس از انتهای Halo 4، برای پیدا کردن خودن و رسیدن به پاسخ این سوال که بدون کورتانا چه کسی است دچار مشکلات روحی شد مَسترچیف پس از انتهای Halo 4، برای پیدا کردن خود و رسیدن به پاسخ این سوال که بدون کورتانا چه کسی است دچار مشکلات روحی شد
لاک ستاره‌ی اصلی سریال Halo: Nightfall، ساخته شده توسط ریدلی اِسکات است و وقایع این سریال مستقیما شما را به بازی Halo 5 راهنمایی می‌کند. کورتانا، یار باوفای مسترچیف که یک هوش‌مصنوعی محسوب می‌شود، اولین بار در سال ۲۰۰۱ در بازی Halo: Combat Evolved حضور پیدا کرد. براساس داستان‌هایی که در این دنیا حضور دارد، هوش‌های مصنوعی مانند کورتانا به مرور زمان از بین خواهند رفت و دیگر اثری از آن‌ها نخواهد ماند. همین مسئله گره داستانی بزرگ Halo 4 بود و کورتانا با فداکاری خود، باعث نجات جان مسترچیف شد. پس از این اتفاق، مسترچیف دچار مشکلات روحی شد و در Halo 5: Guardians بیشتر با مشکلاتی که مسترچیف با وجود نبود کورتانا دست و پنجه نرم می‌کند رو به رو خواهید شد. زمانی که از مایکروسافت در رابطه با حضور کورتانا در Halo 5: Guardians پرسیده شد، سخنگوی این کمپانی گفت:
در این رابطه نمی‌توانیم هیچ صحبتی انجام دهیم.
Halo 5 Guardians (2) بازی Halo 5: Guardians پاییز امسال به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. پس از عرضه نسخه آزمایشی این بازی، استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز در حال انجام آخرین تنظیمات برای هر چه بهتر کردن بخش چندنفره بازی است. طی روزهای اخیر مایکروسافت وبسایتی را برای این بازی راه‌اندازی کرد که شمارش معکوس آن در تاریخ ۲۲ مارس (دوم فروردین ۱۳۹۴) پایان می‌یابد. در این صفحه تصویری از یک گلوله که بر روی آن اسم «خائن» درج شده و بازیکنان را تشویق به «یافتن حقیقت» می‌کند یافت می‌شود. دیوید اِلیس، یکی از تولیدکنندگان Halo 5: Guardians در رابطه با این وبسایت گفت:
چیزی که به نظر پایان کار به حساب می‌آید، تنها شروع آن است.
اخیرا آرون گیرین‌بِرگ، مدیر تبلیغات برند ایکس‌باکس، بازی Halo 5: Guardians را «خیره‌کننده» و عنوانی که استودیو ۳۴۳ «آرزوی ساخت« آن را دارد نامیده است. وی همچنین گفت Halo 5: Guardians یک بازی بسیار بزرگ خواهد بود. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده