// شنبه, ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۳

کوجیما پاسخ داد: MGS 5: Phantom Pain بهترین اثر من خواهد شد

نفس‌‌های همه‌ی طرفداران هیدئو کوجیما در سینه حبس شده و همه منتظر اخبار تکمیلی راجع به مشکلات کونامی با کوجیما هستند. حال هیدئو کوجیما تایید کرد که ۱۰۰ درصد بر روی پروژه‌ی MGS 5 کنترل دارد و این بازی بهترین اثر کارگردانی شده توسط وی خواهد شد.
کوجیما از طریق بخش خبری سایت کونامی گفت:
برای اطمینان هواداران باید بگویم من ۱۰۰ درصد درگیر بازی MGS 5: Phantom Pain هستم و به ساخت و توسعه‌ی آن ادامه خواهم داد. من قطعا قصد دارم تا این بازی را تبدیل به برترین اثری کنم که تا به این لحظه کارگردانی کردم. از دستش ندهید!
از دو روز گذشته اخبار شوکه کننده‌ای منتشر شد که مشکلاتی داخلی بین کونامی و کوجیما پیش آمده و کونامی بدون هیچ اعلام قبلی، اسم استودیو کوجیما پروداکشنز و هیدیو کوجیما را از بازی‌های سری Metal Gear حذف کرد. کرد. کلیه حساب‌های کاربری مرتب و سایت‌های این بازی‌ها نیز به کونامی تغییر نام دادند و حتی شعبه‌ی آمریکا کوجیما پروداکشنز به کونامی لس آنجلس تغییر نام داد. هنوز از جزئیات دقیق این مشکلات پیش آمده مطلع نیستیم، اما هر چه که هست، هیدیو کوجیما بعد از تکمیل ساخت Metal Gear Solid 5: Phantom Pain، این شرکت را ترک خواهد کرد. علاوه بر کوجیما، گزارش شده که تعداد زیادی از افراد وی نیز استودیو را ترک خواهند کرد. سابقا کوجیما در صحبت‌هایی عنوان کرده بود این بازی آخرین متال گیری خواهد بود که وی می‌سازد. Phantom Pain تکمیل‌ کننده‌ی چرخه‌ی داستانی این سری خواهد بود و داستان بعد از Peace Walker تا قبل از قسمت اول این سری را روایت می‌کند. درست است که این بازی، آخرین ساخته‌ی کوجیما در سری متال گیر است، اما کونامی در اعلامیه‌ای تایید کرد که به ساخت بازی جدید برای این سری ادامه خواهد داد و تیم جدیدی را برای این کار به کار خواهد گرفت. جدا از قضیه‌ای که برای سری Metal Gear پیش آمده، برای بسیاری سوال شده که چه بر سر بازی جدید سایلنت هیل خواهد آمد. سایلنت هیل جدید قرار بود به کارگردانی شخص کوجیما در کنار کارگردان شهیر هالیوود، دل تورو و هنرنمایی نورمن ریداس ساخته شود، اما با این اوصاف ساخت بازی در حاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. باید دید واکنش‌های بعدی کوجیما و کونامی چه خواهد بود. منبع: Konami


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده