نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۰

بازی Rock Band 4 با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم روی کنسول‌ های نسل هشتم اجرا می شود

بازی Rock Band 4 به لطف قدرت کنسول‌های نسل هشتم و موتور جدید بازیسازی استودیو هارمونیکس، با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم روی کنسول‌‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
هارمونیکس برای استفاده از قدرت کنسول‌های نسل هشتم و استخراج نهایت قدرت آن‌ها، برای بازی Rock Band 4 یک موتور جدید بازیسازی تولید کرده است. اِریک پاپ، مدیر محصولات سری Rock Band در این رابطه گفت:
نسخه‌ی چهارم سری Rock Band با رزولوشن 1080p و ۶۰ فریم روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود. این نسخه با نورپردازی، مدل‌سازی شخصیت‌ها و انیمیشن‌های بهتر، آرایشی نسل بعدی دارد.
در حالی که مردم اخبار مربوط به رزولوشن و نرخ‌فریم اجرایی بازی Rock Band 4 را هیجان‌انگیز می‌دانند، اما پاپ بیشتر برای بخش آنلاین بازی و خصوصیات آن هیجان‌زده است:
بخش آنلاین بازی فرصت‌های زیادی را برای حمایت متداوم از بازی در اختیار ما قرار می‌دهد.
طبق شایعات جدید دیگری که این روزها در محافل خبری وجود دارد، احتمالا بازی Rock Band 4 در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. همچنین گفته شده هارمونیکس در حال احیای سری Guitar Hero هم هست و به زودی باید منتظر اخباری در رابطه با نسخه جدید این بازی هم بود. بازی Rock Band 4 از ابزار موسیقی قدیمی شما پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند محتویات خود از نسخه‌های قبلی این سری که برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 منتشر شدند را به Rock Band 4 بیاورند و از آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند. اگرچه بازی Rock Band 4 از ابزارهای موسیقی قدیمی شما پشتیبانی می‌کند، اما شرکت مَدکَتز در حال ساخت ابزارهای موسیقی جدید برای نسخه‌ی جدید این بازی است. علاقه‌مندانی که در مراسم PAX East امسال حضور یابند، می‌توانند یک گیتار انحصاری و منحصر به فرد را پیش‌خرید کنند. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده