// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۰

مجازات Quitality برای کسانی که مسابقات آنلاین Mortal Kombat X را ترک می کنند

اوایل امروز استودیوی نِدِررلم از تمام کننده جدیدی با نام «کوایتالیتی» (Quitality) رونمایی کرد. تمام کننده‌ای که برای آن دسته از افرادی که در حین یک مبارزه آنلاین بازی را ترک می‌کنند در نظر گرفته شده است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
آن طور که طبق گفته‌های استودیوی سازنده اعلام شده این تمام کننده در حقیقت یک نوع مجازات بوده و بدست آوردنش هم خیلی آسان است: یک مسابقه را قبل از اینکه تمام شود با ترک آن واگذار کنید تا سر کاراکترتان منفجر شده و حریف شما در همان لحظه پیروز شود. درک کیرتزیک از استودیوی ندررلم در رابطه با این تمام کننده‌ها اینگونه توضیح داد:
کوایتالیتی‌های جدید بیشتر برای این ساخته شده‌اند که برنده مسابقه را بهتر یا برتر نشان دهند. کسی که مسابقه را ترک نکرده باشد خیلی راحت و سرشار از افتخار می‌توان مرگ قطعی و فوری حریفش را مشاهده کند. ندررلم قصد نداشت تا کسانی را که به هر دلیلی یک مسابقه آنلاین را قبل از تمام شدنش رها می‌کنند بیش از اندازه مجازات کند، اما دوست داشت تا از برنده بخاطر ماندنش تجلیل کند.
بنا بر این کوایتالیتی در بازی Mortal Kombat X در کنار فایتالیتی و بروتالیتی جزو دسته تمام کننده‌ها قرار می‌گیرد. شما می‌توانید پادکست معرفی این حرکت را از طریق لینک توویچ استودیو مشاهده کنید. این بازی در تاریخ ۱۴ فروردین سال ۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 نیز تا تابستان تاخیر خوردند. اخیرا نیز شایعاتی مبنی بر حضور شخصیت غارتگر در بسته الحاقی «Kombat Pack» منتشر شده است، شما همچنین می‌توانید تریلر نسخه موبایلی بازی را از طریق این لینک مشاهده کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده