// جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰

شایعه: شخصیت غارتگر به بازی Mortal Kombat X اضافه خواهد شد

بسته الحاقی بازی Mortal Kombat X که شامل شخصیت‌های اضافه می‌شود ظاهرا کاراکتر غارتگر را نیز قرار است به جمع مبارزان اضافه کند. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.
صفحه فروش بازی Mortal Kombat در فروشگاه ایکس‌باکس، کاراکتر غارتگر را نیز به همراه جیسون وورهیس به عنوان دو عضو از چهار شخصیتی که قرار است در بسته الحاقی «Kombat pack» عرضه شوند اضافه کرده است. این بسته الحاقی به همراه نسخه Premium Edition نیز منتشر خواهد شد. درحال حاضر حضور شخصیت جیسون کاملا قطعی شده است چرا که خود استودیوی ندررلم هفته پیش طی یک تیزر کوتاه آن را تایید کرد. دو شخصیت باقی مانده که طبق توضیحات این بسته الحاقی جزو کاراکترهای کلاسیک این سری هستند هنوز مشخص نشده است. از آنجایی که فروشگاه ایکس‌باکس در گذشته نیز زودتر از زمان معین شده خبری را لو داده است ولی سریع برای پاک کردن آن اقدام کرده، ما یک تصویر از بخش مربوطه گرفتیم که یک وقت حذف یا بروزرسانی نشود. شما می‌توانید از طریق این لینک به صفحه مربوطه مراجعه کید.

البته نکته جالب اینجاست که قیمت نوشته شده در تصویر مربوط به نسخه استرالیایی بازی است. ما هنوز خبر نداریم که آیا این بسته الحاقی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن یا رایانه‌های شخصی و کنسول‌های نسل قبلی نیز عرضه خواهد شد یا خیر. چندی ناشر این بازی اعلام کرد که نسخه‌های نسل قبلی که توسط استودیوی های ولتاژ درحال پورت شدن هستند تا تابستان سال جدید تاخیر خوردند اما نسخه‌های نسل کنونی در همان تاریخ اعلام شده عرضه خواهند شد.

هرچند که این چهار شخصیت در بسته الحاقی احتمالا حضوری در بخش داستانی نخواهند داشت اما استودیوی ندررلم بر روی کمپین بازی حساب ویژه‌ای باز کرده و با اضافه کردن شخصیت‌های مختلف و بزرگ قصد دارد طبق گفته خودشان یکی از بهترین کمپین‌های داستانی در طی کل سری مورتال کامبت را عرضه کنند، همچنین اخیرا آن‌ها توضیح دادند که این بخش آنقدر روان و ثلیث روایت خواهد شد که به شما احساس دیدن یک فیلم سینمایی دست خواهد داد. داستان این نسخه طبق تریلرهای منتشر شده احتمالا حول اتفاقات خانواده جانی کیج می‌گردد.

شما می‌توانید برای کسبت اطلاعات بیشتر پیرامون نسخه ویژه بازی به این لینک مراجعه کنید یا از طریق این لینک اولین نگاه زومجی را مطالعه کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده