// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

مدت بسته الحاقی Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn حدود 15 ساعت خواهد بود

استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon Zero Dawn، اخیرا مدت زمان بسته الحاقی Frozen Wilds را مشخص کرده است.

مطمئنا یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4 در تعطیلات پایان سال میلادی ۲۰۱۷، بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds برای بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود. با توجه به اخبار بازی و صحبت‌های استودیو گوریلا گیمز، این بسته‌ی الحاقی در تاریخ ۷ نوامبر (۱۶ آبان) برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود و همچنین آخرین بسته‌ی الحاقی بازی Horizon Zero Dawn خواهد بود. بعد از مدت‌ها، استودیو گوریلا گیمز طی مصاحبه‌ای جواب مهم‌ترین سوال بازیکنان را داد. این استودیو مشخص کرد که حداقل زمان برای به پایان رساندن بسته‌ی الحاقی ۲۰ دلاری Frozen Wilds حدود ۱۵ ساعت خواهد بود.

گوریلا گیمز گفته است که بازیکنان می‌توانند انتظار حداقل ۱۵ ساعت گیم‌پلی اضافی را از بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds داشته باشند. همچنین در کنار ماموریت‌های اصلی، ماموریت‌های جانبی بسیار زیادی نیز در این بسته‌ی الحاقی وجود خواهند داشت. علاوه بر این، گوریلا گیمز تایید کرده است که بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds بازی هورایزن شامل درخت مهارت‌های جدیدی نیز خواهد بود تا بازیکنان بتوانند قابلیت‌های بیشتری را برای الوی آزاد کنند.

به نظر می‌رسد که استودیو گوریلا گیمز تمام قدرت خود را برای ساخت بسته‌ی الحاقی Frozen Wilds به کار گرفته است. اگر گیم‌پلی ۱۵ ساعته و قابلیت‌های متعدد جدید این بسته‌ی الحاقی شما را ترغیب می‌کنند، هم‌اکنون می‌توانید آن را با قیمت ۲۰ دلار از فروشگاه پلی استیشن 4 تهیه کنید.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده