// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

بازی Rome: Total War به‌ زودی برای آیفون منتشر می‌ شود

استودیو Feral Interactive پس از یک سال تاریخ انتشار بازی استراتژی Rome: Total War را برای آیفون مشخص کرد.

یکی از خبر‌های غافل‌گیر کننده‌ای که سال پیش‌ منتشر شده مربوط به پورت شدن بازی Rome: Total War روی دستگاه‌های آیپد بود که از آن به عنوان یکی از بازی‌های قدرتمند و استراتژی پی سی یاد می‌شود. همانند بازی‌های مشابه، صفحه بزرگ تبلت نشان داد که یکی از بهترین دستگاه‌ها برای انجام این بازی استراتژی است، طوری که پس از آن شاهد منتشر شدن بسته الحاقی Barbarian Invasion در فروشگاه اپ‌استور بودیم که با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت.

پس از آن، خیلی از کاربران منتظر عرضه بازی Rome: Total War روی دستگاه‌های آیفون بودند که به نظر می‌رسد انجام این بازی استراتژی روی آیفون غیر ممکن است؛ چرا که تجربه بازی RollerCoaster Tycoon Classic روی صفحه آیفون کمی آزاردهنده به نظر می‌رسید. با این حال سازندگان در جدیدترین اخبار بازی موبایل، اعلام کردند که بازی Rome: Total War زمستان سال جاری برای آیفون منتشر می‌شود و طرفداران می‌توانند آن را با قیمت ۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

نسخه آیپد بازی Rome: Total War نوامبر سال گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت و با توجه به مدت زمان گذشته تا امروز به نظر می‌رسد استودیو Feral Interactive زحمات زیادی را برای پورت کردن این بازی برای آیفون کشیده است. ضمن اعلام خبر امروز، سازندگان در بیانه‌ای گفتند که ویژگی‌های جدیدی را در این بازی با توجه به صفحه کوچک آیفون در بازی تعبیه کرده‌اند که شامل رابط کاربری جدید و کنترلر‌های بهبود یافته می‌شود.

 البته هنوز معلوم نیست که آیا پورت بازی آیفون به طور مستقل منتشر می‌شود یا اینکه در قالب یک آپدیت به پورت آیپد بازی Rome: Total War اضافه می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که این بازی نیازمند سیستمی همانند Cloud برای ذخیره سازی روند بازی است که بتوان از آن روی دستگاه‌های مختلف استفاده کرد تا کاربران بتوانند ادامه بازی خود را روی دو دستگاه ادامه دهند. با نزدیک شدن به انتشار بازی مذکور روی آیفون انتظار می‌رود سازندگان اطلاعات بیشتری را از پورت آیفون این بازی منتشر کنند.


منبع toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده