// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۴۶

بتای بازی Monster Hunter World انحصارا برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود

کمپانی کپکام اعلام کرد که بتای بازی Monster Hunter World به صورت انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 در نظر گرفته شده است.

بتای بازی Monster Hunter World از ۱۸ آذرماه (۹ دسامبر) شروع خواهد شد و تا تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) ادامه پیدا می‌کند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که بتای این بازی به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران برای بازی کردن نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس دارند.

در جریان بتای بازی، کاربران می‌توانند به سه کوئست بازی دسترسی داشته باشند که دو کوئست از سه کوئست بازی در یک محیط جنگلی و کوئست آخر در یک محیط صحرایی روایت خواهد شد و از طرفی می‌توانید آن‌ها را به صورت تک‌نفره یا همکاری (کوآپ) انجام دهید. اولین کوئست Great Jagras و دومین کوئست Anjanath نام دارد که ظاهرا در جریان آن‌ها باید با هیولاها و باس‌های مختلفی مبارزه کنید. این در حالی است که سومین کوئست بازی Wildspire Waste نام دارد و در جریان ویدیوی منتشر شده در هفته بازی‌های ویدیویی پاریس 2017 و کنفرانس خبری سونی، شاهد صحنه‌های نبرد شخصیت بازی در کوئست‌های بتای بازی بودیم.

همچنین در جریان ویدیوی منتشر شده دیروز، محیطی جدید به نام Rotten Vale نیز معرفی شد. کمپانی کپکام، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter World، در توضیحات این محیط جدید اعلام کرده است:

در اینجا به خاطر شرایط محیطی و سمی که وجود دارد، شرایط برای زیستن سخت است و هر لحظه امکان دارد موجودات مختلفی به شما حمله کنند.

همچنین در انتها مشخص شد که بازی Monster Hunter World به نوعی دارای شخصیت الوی بازی Horizon Zero Dawn است. به عبارتی مدتی پس از عرضه رسمی بازی، شاهد یک رویداد مخصوص برای این بازی هستیم که در جریان آن با همکاری سونی یک کوئست ویژه در اختیار بازیکنان قرار داده خواهد شد و پس از تکمیل آن، می‌توانید ست لباس الوی را کرفت کرده و ظاهر و حتی چهره خود را به چهره الوی نزدیک کنید. همچنین با انجام کوئست مخصوص بازی Horizon Zero Dawn یک ست Armor نیز برای Palico شما در بازی در نظر گرفته شده که ظاهری شبیه به ربات‌های Horizon Zero Dawn دارد. 

بازی Monster Hunter World در تاریخ ۶ بهمن‌ماه (۲۶ ژانویه ۲۰۱۸) روی پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی عرضه خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده