نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۵

تاریخ انتشار بازی Shadow Of The Colossus برای پلی استیشن 4 اعلام شد

سونی تاریخ انتشار بازی Shadow Of The Colossus برای پلی‌استیشن 4 را اعلام کرده و اوایل سال ۲۰۱۸ قادر به تجربه این بازی خواهیم بود.

Shadow Of The Colossus را می‌توان یکی از بهترین ساخته‌های فومیتو اوئدا دانست که قطعا خیلی‌ها با آن روی کنسول پلی‌استیشن 2 خاطره دارند. این بازی در جریان E3 2017 برای پلی‌استیشن 4 تایید و پس از مدتی هم اعلام شد که قرار نیست یک ریمستر ساده باشد و بیش‌تر، شبیه به یک بازسازی تمام‌عیار خواهد بود. دیشب و در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس، شرکت ژاپنی تریلر جدیدی از این بازی منتشر کرد که پیشرفت گرافیکی بازی و همچنین بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشید. 

حال در جدید‌ترین اخبار بازی، سونی تاریخ انتشار این بازی را هم اعلام کرده است. بر این اساس نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Shadow Of The Colossus، در تاریخ ۱۷ بهمن (۶ فوریه ۲۰۱۸) منتشر خواهد شد. همچنین پیش‌فروش این بازی از طریق فروشگاه پلی‌استیشن آغاز شده و در صورت تمایل، می‌توانید بازی را با قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید و یک شمشیر ویژه را نیز به عنوان هدیه پیش‌خرید، دریافت کنید. کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 پرو، قادر خواهند بود بازی را در دو حالت تجربه کنند؛ حالت اول رزولوشن 4K و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و حالت دوم، رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه. 


منبع WCCFTech GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده