// چهار شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۰

شایعه: کمپانی وارنر بر روی بازی LEGO toys-to-life کار می کند

طبق شایعه‌ی منتشر شده در سایت ویدیوگیمر، برادران وارنر برای رقابت با اکتیویژن و دیزنی قرار است بازی و اسباب‌ بازی‌های  LEGO toys-to-life را عرضه کند. با زومجی همراه باشید.
منبعی با اطلاع به سایت ویدیوگیمر گفته است که وارنر برادرز ، ناشر لگو در حال کار برروی بازی toys-to-life است. این کمپانی ظاهرا می‌خواهد این بازی را برای انتشار در سال جاری آماده کند. طبق شایعات منتشر شده ظاهرا در کنار بازی اصلی قرار است مجموعه فیگوری (اسباب بازی‌) نیز عرضه شود. سازنده‌ی بازی تراویلرز تیلز بسیاری از بازی‌های لگو وارنر را تا به امروز ساخته است. تیم وایمن از استودیوی تراویلرز تیلز از دادن جواب دقیقی در این رابطه به سایت ویدیوگیمر امتناع کرده‌ است.
من اکنون نمی‌خواهم برروی بازی‌های دیگری تمرکز کنم. اما چیزی که سعی دارم بگویم این است که همیشه سعی در تحت فشار گذاشتن مرزها داریم و در خصوص این بازی‌ها دامنه و پتانسیل لازم برای بلند پروازانه بودن ما وجود دارد.
تیم وایمن در ادامه با تکرار دوباره‌ی هدف آنها در تحت فشار گذاشتن مرز‌های موجود افزود که اکنون نمی‌تواند جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع بدهد. باید توجه داشت که هم اکنون رقابتی بین دو کمپانی اکتیویژن با مجموعه‌ی Skylanders و دیزنی با مجموعه‌ی Disney Infinity وجود دارد. این بازی‌ها با هدف جلب توجه کودکان برای خرید اسباب بازی در کنار نسخه‌ای از بازی ویدیویی عرضه می‌شوند. وارنر بردارز در روزهای گذشته دو بازی  جدید LEGO Jurassic World و LEGO Marvel's Avengers را برای عرضه در سال جاری معرفی کرده است. ظاهرا وارنر به دنبال موفقیت دو شرکت اکتیویژن و دیزنی، سعی در رقابتی جدید با لایسنس لگو دارد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده