نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰

شایعه: بسته الحاقی جدید DriveClub شما را به دنیای MotorStorm می‌ برد

بازی DriveClub پس از انتشار بسته‌ی بروز رسانی آب و هوای پویا و رفع مشکلات سرورها به صورت کامل متحول شد و با حمایت بی‌وقفه‌ی اوولوشِن از بازی با انتشار بسته‌های بروز رسانی رایگان، این بازی نسبت به روز انتشار فاجعه‌بار خود بهتر و بهتر شد. اما به نظر اوولوشن قصد دارد این بازی را کمی شبیه به سری محبوب MotorStorm که ساخته‌ی همین استودیو است کند.
براساس شایعاتی که از شعبه‌ی ژاپنی وبلاگ پلی‌استیشن منتشر شده، بسته‌ی بروز رسانی جدید DriveClub ماشین‌ها و جاده‌های خاکی محبوب سری MotorStorm را به بازی اضافه می‌کند. اگر این خبر صحت داشته باشد، یقینا می‌توان این بسته را بهترین بسته‌ بروز رسانی که تا امروز برای این بازی منتشر شده نام برد. همان‌طور که در ادامه مشاهده می‌کنید، ماشین‌های هیولایی سری MotorStorm در جاده‌های خاکی با یکدیگر در حال مسابقه هستند: large original در حال حاضر خریداران بازی DriveClub این ماه می‌توانند بسته‌ی الحاقی «لامبورگینی» را بازی کنند که ماشین‌های محبوب این شرکت را به بازی اضافه می‌کند. اگرچه اکثر خریداران بازی DriveClub با انتشار بروزرسانی‌های مداوم از تجربه‌ی این بازی لذت می‌برند، اما پس چهار ماه از عرضه‌ی بازی، سونی هنوز نسخه رایگان یا پلی‌استیشن پلاس بازی را منتشر نکرده است. سرورهای بازی Driveclub هنوز به ثبات کامل خود نرسیده است. در حال حاضر بیش از ۹ میلیون کاربر روی کنسول پلی‌استیشن 4 مالک حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس هستند و حتی اگر نصف آن‌ها این نسخه را دانلود کنند، احتمال خراب‌شدن سرورها و مشکلاتی که اِوولوشن در زمان عرضه‌ی بازی با آن دست و پنجه نرم می‌کرد وجود دارد. سخنگوی سونی طی هفته‌های گذشته در رابطه با انتشار نسخه پلی‌استیشن پلاس DriveClub گفت:
اگرچه در حال حاضر تاریخ انتشار دقیقی را در این رابطه اعلام نمی‌کنیم، اما با تمام وجود روی سرورها و افزایش ظرفیت آن‌ها برای عرضه‌ی نسخه‌ی پلی‌استیشن پلاس Driveclub در سریع‌ترین زمان ممکن کار می‌کنیم.
اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری را در رابطه با عملکرد بازی بدست آورید، می‌توانید نقد و بررسی DriveClub را به صورت اختصاصی از زومجی مطالعه کنید. منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده