کمپانی پارادوکس از کپی شدن بازی Cities: Skylines هراسی ندارد
شم جرجانی
از کمپانی
پارادوکس
امروز در حساب کاربری تویتر توضیح داد که خدمات پس از عرضه بازی آنقدر خوب خواهد بود که بازیکنان را نسبت به خرید نسخه کپی شده دلسرد خواهد کرد. او اضافه کرد که از زمان عرضه تا به حال نسخههای کپی شده از بازی افزایشی ۱۶ درصدی داشته و برنامه آنها برای مقابله با این وضعیت این است که با عرضه بروزرسانیهای رایگان نسخه اصلی را بهتر کرده و بازیکنان را نسبت به خرید آن تشویق کنند.
جرجانی
توضیح داد که همه چیز به خدمات رسانی عالی برمیگردد و آنها با تبدیل نسخه خریداری شده به بهترین نسخه موجود قصد مقابله با نسخههای کپی شده را دارند. او در ادامه به شبکه نتفلیکس اشاره کرد که در عصر دیجیتال با ارائه بهترین تسهیلات توانسته به خوبی در مقابل پدیده نسخههای دزدی شده بایستد. جدا از این مسائل
پارادوکس
اعلام کرد که در طی ۱۳ یا ۱۴ روز بروزرسانی Magicka را منتشر خواهد کرد. بنا بر این کسانی که نسخه اصلی را خریداری کردهاند، به زودی قادر خواهند بود به صورت کاملا خودکار این بسته را دریافت کنند. در مقابل دارندگان نسخه کپی شده برای دریافت آن باید دوباره کل بازی را دانلود کنند. اگر بخواهیم به صورت ساده توضیح دهیم صحبتهای
پارادوکس
به این معنا است که عرضه مداومِ محتواهای رایگان و پشتیبانی از قابلیت ماد سازی برای مقابله با نسخههای کپی شده نسبت به ساخت قفلهای مختلف یا استفاده از سیستم DRM راه بسیار بهتری است.
جرجانی
در این باره نیز به شوخی گفت:
یا شاید هم بتوانیم اکوسیستم مربوط به خودمان را بسازیم، اسمش را هم میگذاریم P-play ... یا Plorigins ... یا مثلا P-vapor ، یا هر اسم مشابهی، چرا که نه؟ بهتر است انجامش دهیم.
بازی Cities: Skylines از زمان عرضه تا کنون توانسته حجم بسیار بالایی از توجه بازیکنان را به خود جلب کند. ماد سازها اخیرا قابلیت دوربین اول شخص را به بازی اضافه کردهاند، یا در گوشهای دیگر یکی از بازیکنان
تمام شهر لوس سانتوس در مجموعه GTA
را با استفاده از قابلیتهای بازی بازسازی کرده است. احتمالا در آینده اخبار مشابه بیشتری از بازی بشنویم. پیشنهاد میشود که اگر شما هم خلاقیت بالایی دارید، نسخه اصلی را خریداری کرده و ساختههای خود را برای زومجی ارسال کنید. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.
منبع: PCGamer